Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ja vær så snill å selg. Jeg tar imot :money_mouth_face:

Lettet litt på trykket før dumpen imorgen ?

?

I morgen passeres 19.

Folk har jo havnet i vrangforestillingen om at kurser på 20,- er dyrt. Sier litt om hvor lenge aksjen har vært trykket ned i sumpa. På 20 kjøpte innsidere og Robur 800.000 aksjer for ikke lenge siden.

7 Likes

Var ikke det støttekjøp da ?

Hahaha, spar deg. Blir for dumt, og alt det der.

Edit: Kan hende det kommer en liten dip i forbindelse med høyt volum i kjølvannet av Q3, kanskje ikke. De som vil kan gamble på det. Kursen skal uansett opp frem mot MYZ-launch.

6 Likes

Frodoen har mast om dump i ei uke nå. Hadde ikke råd til joggesko.:wink:

3 Likes

Tirsdag 6. november skal Funcom presentere seg hos SEB i Stockholm.

12 Likes

Har sko, er bare litt slitne.

Blir dump i morgen eller mandag.

3 Likes

Vet om en som fikk beholdningen tvangssolgt på 15-tallet som håper på det samme :ok_hand:

2 Likes

Hahaha! Lykke til med å time den dumpen…

UNTZ!

Fin Fun dag spør du meg😊

2 Likes

Slutta i HOD. Skal videre opp imorgen

2 Likes

Ikke tvangssolgt. Han fikk “hjelp” av en barmhjertig samaritan til å selge sine aksjer på absolutt bunn… stakkars fyr. Men hadde han kjøpt seg inn igjen morgenen etter som jeg og flere andre anbefalte han, så hadde det kun vært kurtasjen han hadde tapt.

4 Likes

Han som har midler nok til å dumpe denne nå er på frierferd for å skaffe flere kjøpere.

You do the math.

De som ønsker dump har tilsynelatende solgt allerde.

3 Likes

Kilde / link / info plukket opp hvor?

This just in! - har den fra en troverdig kilde at noen muligens kommer til å dumpe +600K aksjer et sted mellom 44,- og 177,- :wink: Nå tilbake til soling og cervezas - jeg er på ferie :sunny: :beers: :sunglasses:

16 Likes

Internett :wink::joy:

…?

Dette er korrekt. Jeg plukket opp et lead men viste ikke hvilken bank/meglerhus de skulle med. Atle sjekket og SEB var svaret. De skal også til london kort tid etterpå

7 Likes

På frierferd til de virkelig store gutta?

Hvem vil vel ikke ha et par fiks ferdige suksesser samt noen av de kuleste IP’ene som finnes :money_mouth_face: