Yess
Denne aksjen altså. Nå presser vi oppover i voldsom fart men volumet er fortsatt syltynt.
Noen som har fulgt med i ordreboken om handlene minner om en robotpump?
Volumene er bedre nå enn på nedturen
Jeg har fulgt med og det har vært en del sperrer som har blitt spist nå. Som tidligere hadde kastet kursen tilbake hvor den kom fra. Jeg syns handelsloggen vitner om nokså normal aktivitet. Men noen pumplignende tendenser har det vært ja. Det er gjort kjøp av tilsvarende mengder aksjer fordelt på mange ordrer med visse tidsintervaller og sånn. Men ikke noe utpreget robotvirksomhet syns jeg. Det som har flyttet kursen har stort sett vært når sperrene på rundt 50-100 k har blitt spist. Men det virker som om aksjer blir spredd på flere hender. Altså at det er færre som selger litt større poster og flere som kjøper de. Bare en følelse jeg har. Og jeg er ikke prinsesse…
Nja, det er isåfall en ubetydelig forskjell så langt.
Ok kommer med en innrømmelse her på Tekinvestor… Jeg er ett meget svakt menneske!
Jeg sa jeg var ferdiglastet med Funcomaksjer… Så den nye videoen av MYZ i dag, denne videoen la seg som en urolig klump i magen. Til og begynne med skjønte jeg ikke hva denne klumpen prøvde og fortelle meg. Etterhvert kom heldigvis åpenbaringen til meg, jeg hadde blitt engstelig for att jeg ikke hadde mange nok Fun aksjer. Bare en kur for denn uroen, hoste opp nok
til å kjøpe 5k til. Tlf, megler, sette ordre, bekreftet kjøp. 
En deilig følelse bredde seg rundt i kroppen, ro og harmoni. Så nedover i bilen på vei hjem fra jobb, fikk jeg en ny tanke i hodet. DU er jo en løgner Halling! Her har du sittet og bedyret att du var fullastet til de andre forum deltagerne for bare få dager siden. Å hva gjør du ? Joda kjøper flere aksjer, uten å tenke på hva du har sagt og skrevet for bare en liten stund siden.
Håper dere ikke oppfatter meg som en som ikke er til å stole på etter dette stuntet.
For nå er jeg nokså sikker på att jeg å ikke kommer til å kjøpe flere aksjer i Fun 
Slapp av Halling! Du er tilgitt for lengst! Skjønner godt hvordan du hadde det. Jeg har gått med en klump i magen hele tiden fra 16.91 (mitt siste kjøp) ned og opp igjen. For jeg har ikke mer penger å kjøpe for nå uten å selge fond. Har kjøpt for alt, men så venter jeg en gigalønn som har blitt utsatt et par mnd som ikke er kommet enda. Så det har vært helt forferdelig å ikke ha penger å kjøpe for når kursen var SÅ lav. Og samtidig vite at jeg kunne kjøpt ganske mye bare jeg hadde fått den lønna nå.
Men får trøste meg med at jeg er all-in i Funcom med det jeg har da i alle fall. Denne turen blir vill! Om du kjøper flere aksjer Halling så ikke vær redd for å si det 
Var selv fullastet. Ventet selv en stor bonus i Okt, men ble utsatt til slutten av Nov.!!! Det var helt krise å se kursen dale på den måten uten å kunne fylle på:money_with_wings:
Fikk panikkangst
og ringte en venn (med fullastet konto)å sa han måtte hjelpe meg ut av denne lidelsen.
Fikk fylt opp min konto å fikk kjøpt på 15, 15.30 og 16
Nå har angsten flyttet ut og gleden flyttet inn:heart:

Det er bare Funcom aksjonærer som er slik!
du sanker så mye gratis likes!
Bare å lage egne memes det, buddy!
Målet mitt er uansett å ta igjen @Christian i antall Funcom-likes 
^ Postet for nøyaktig 6 dager siden når kursen var på ~15. Samme i Nanotråden i går:

Og folk mener meme-magic ikke er legit 
Gøy når Meme magic treffer bedre enn TA 

Lite besviken, alltid trott norrmän satte med lomor djupa som en fjord, inte många som ens har en 400K aktier enligt top 20 ägare listan.
Fikk bare handlet 30% av det jeg skulle ha på 16,50. Trodde ikke den skulle stikke av såååå fort etter at jeg satte det hele igang 
Du skulle ikke skrevet kommentaren din @h3nk1 her for ett par dager siden 
Edit. Med både Nikkei og Hang Seng i godt pluss her hvor jeg bor så tror jeg vi kan se kursen lukte på 20 idag 
Fy flate hvor vondt det må være for vår venn som solgte på 15 og se kursen bukse oppover. Jeg kan fremdeles ha vondt for å tro at det er sant.
Jeg kna fremdeles ikke tro det er sant at vi har vært så lenge under 20 kroner