Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Yey😁 Fikk på 17.99 det jeg solgte på 19.05 i går😂 #småfisk
Har også et kjøp liggende lengre ned på 17-tallet som ble solgt på 18.55, spenndende å se om den også går inn :innocent:

5 Likes

Litt av et mønster i handelen…

Best å dumpe 80-100 K fra 18.50 ned til 18.

1 Like

Dette er jo modus operandi. Hadde håpet traderne skulle få løpe litt etter denne gangen, men de gamle spillereglene gjelder visst enda. Funcom topper taperlisten på dager som denne, fordi det blokkdumpes flere ganger på den måten gjennom dagen.

1 Like

Gap som måtte tettes :see_no_evil:

Grattis med trade :wink:

Hva menes egentlig med det? Hvorfor “må” det tettes? Er ikke det noe folk bare velger? Altså å dumpe ned kursen.

2 Likes

Vi fikk begge rett. Passerte 19kr noen minutter.
Nå er det 17.x igjen😳

1 Like

Er vel 18 nå da. men vi var vel nede på 17.x noen minutter.

Jepp - nå skal folk få kjøpe litt volum på 18 før det dumpes videre ned.

Er det virkelig folk som setter stop-loss i dette papiret lengre? Jeg fatter ikke hva slags folk som biter på dette hver eneste gang?

Fikk solgt mye på høy 18.
Tar skal vi ned på 16,8?

Er det dit du/dere prøver å presse den så skal vi vel det?

Stop los i Funcom er jo gull.
Har du noen gang sett at det blir dumpet 1 kr ned for så å snu opp raskt ?

Folk har sluttet å ta imot intradag for lenge siden.

Det sagt, har jo ofte skjedd at Funcom topper taperlisten én dag, for så å skyte videre opp.

Kjøp fredag og selg mandag slår ofte til og…
Men om alle skal sitte til desember så spiller vell dagens fall mindre rolle.
Men jeg varslet fall fredag allerede på onsdag og alle latterliggjorde meg.
Må være lov å være realist tross alt.

2 Likes

Ingen latterliggjorde deg for dét. Alle vet hvordan Funcom handles (og at kursen herjes med av én aktør på denne måten spesielt).

Av med martyrhatten, eneste som skjedde var at noen (med rette) kalte deg et troll når du kalte kjøpet til Robur og Co. på 20 for et “støttekjøp:wink:

1 Like

Folk här säljer själva… och sen samma folk undrar varför det går ner… :grin: allt går upp utom Funcom som alla leker med…

1 Like

Takker :slight_smile:
Trader i perioder med rundt 20% av beholdningen, legger 2-3 både kjøp og salg opp/ned iht. tekniske vurderinger. Denne strategien har fungert bra for meg så langt, fin måte å “spe på” de 80% jeg sitter fast med underveis.
Gleder meg til volumet tar seg opp i forbindelse med lansering igjen, slik volumet har vært den siste tiden (godt under 500k i snitt de siste 30 dagene) er det alt for lett for enkeltaktører å flytte kursen dit de vil.
På kort sikt tror jeg vi skal ned å teste støtten på SMA30 rundt 17,30, den har fungert som motstand hele veien ned fra rundt 19,60 i slutten av august.
Brytes SMA30 nedover, er det vel test av trendlinje fra bunn 09.02.18 og 25.10.18, før en evt retest av tidligere bunn på rundt 15,-
Ser det som lite sannsynlig at SMA30 brytes med tanke på hva som er på trappene, men man vet jo aldri, because funcom :joy: Beklager teknisksnakk i småprattråden :zipper_mouth_face:

mitt guess er at vi slutter på rundt 19 idag;-)

1 Like

Om det kommer en dump til så går det vel ned til ca 17.50-17.60?