fra 19,298 til 17,860 altså 1,438 i forskjell på high og low … Det er drøyt selv for funcom.
Knappe 30 øre gammel kurs. Helt standard
Hvis du ser tilbake tre måneder, så har du en god del dager med like høye candle+wick som i dag. Det er mao noe man bare må forvente.
Kursen er vel det samme nå som for et døgn siden så man skal kanskje ikke overdramatisere dette 
Det pleier å komme 3 dump…
Der kommer den.
ser ut som 19,50 blir litt vanskelig i dag;-)
Gikk litt som jeg hadde fryktet, rally/pump mot newsslipp av MYZ, så dump. Sett lignende før og kjøpte ingenting på veien opp, sitter stille jeg.
1 igjen.
Noen som vet hvor mye MYZ har solgt i preorder?
Finnes ingen tall, heller ikke mulig å måle dette desverre.
Men hva gjetter vi på? For eksempel 100 000 på alle platformer?
150k breakeven 250k suksess.
Blir jo i stor grad bare en “tenk på et tall” øvelse akkurat nå det. Flere av oss her inne som har kjøpt Deluxe edition og får mulighet til å prøve spillet snart. Da kan man i det minste synes litt basert på egen opplevelse av spillet.
Noen som har fått noe informasjon fra Funcom direkte om Beta/Demo som følge av kjøpt Deluxe edition?
I følge Bagger er dette siste dagen til å komme med før rally starter. Jeg har kjøpt;-)
I presale ?
Nå er det vell dagen i morgen som det gjerne kommer en større dump på hvis vi ser på de siste rapportene
Til vanlig pris, det er gjort flere regnestykker rundt dette på forumet.
Er ikke sikkert historien gjentar seg denne gangen. Her er det mange som gambler akkurat på det;-)
Og det sier du med så stor selvfølgelighet
. Klart du kan være sikker om du selv sitter med en slant du VIL dumpe da