Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Sittet så lenge i aksjen nå at kursutviklingen vet jeg (noe dere også burde) er frakoblet det fundamentale. Skrevet mye om- og klaget på årsakene til dette.

Kursen burde ha etablert seg på 20+ tidligere i høst. Kan hende vi må vente lenger enn vi ønsker denne gangen også.

Men trenger du ikke penga på kort sikt er dette fantastisk r/r slik selskapet er rigget i dag.

4 Likes

Flott bilde, bortsett fra det nederst til høyre der…, men som H3nk1 er inne på. Ikke sikkert det spiller noen rolle hvordan det går der borte eller her hjemme…

Men utrolig bra resultat!

Vi skal vel ikke forvente allverden av det Petroglyph-spillet vel? Ser for meg at det blir et minispill som selger 100-250k

Var ikke dette bra da?

Skulle vel klippet det litt bedre :joy: Men de nyanserer vel kanskje litt så vi ikke blir kjærlighetsblinde

1 Like

We don’t give any guiding.

Antar omtrent samme potensial som Mutant hadde og har. Men vi må få vite mer om det før jeg gjør meg opp en mening. Jeg mener egentlig at budsjett ikke trenger å bety så mye. Man må bare lage et mindre spill. Trenger ikke lage et mindre bra spill for det.

Nasdaq har henta seg bra inn igjen, så slapp av :wink:

2 Likes

Tipper vi ser en mobil spill på ein av ipene snart…

Han nevnte VR

VR bør de slå fra seg inntil videre.

6 Likes

Nå må jeg inn å trolle hauglund igjen

5 Likes

Rui sa Petroglyph-spillet skulle avdukes i år.

1 Like

Rockpocket skal lage spill på Funcom IP. TSW, AO, Eller longest journey :smiley:

1 Like

Serr? still spørsmål rundt det.

Det står i rapporten at det skal slippes info i løpet av 2018. I form av en video sa Rui.

2 Likes

Nei nei nei er han borte fra Twitter? Ok på tide å trolle framstad

Hinter de om å bytte børs? DO IT

WE HAVE ANSWERED THIS BEFORE, NO Dualisting, no plan of changing stockexchange.

2 Likes

Dette var digg lesning! :slight_smile: Var det forventet at nytt spill skulle avdukes i år??