Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Rally på Wall street i dag. Nasdaq kraftig opp.

Iallefall positivt for morgendagen🙂

2 Likes

Ehh ja, Fun skal opp Star ned. De kan bytte mcap sånn i første omgang :slight_smile:

3 Likes

Bytte mcap og aksjonærer? :smiley:

5 Likes

Registrerer at folk snakker om å selge igjen, nå; rett før MYZ release og rett før Go’Stemnings-giret har kommet seg i 6.
Tror det er på tide å hente frem denne igjen:
image

Å trade opptrender/nedtrender er ofte risky; men det er også smertefult å se posisjonene dine gå i minus. Har man et par av disse så logger man heller av PCen og nyter godt selskap eller noe godt i glasset :sunglasses: Funcom er på vei til himmelen og det er ingen grunn til å beskymre seg. #BronseBaller
image

8 Likes

Lol. WTF. Det bilde har jeg aldri sett før. Snakk om ugly duckling.

Jeg må le. Fy flate for en selg og hersk metode

1 Like

Ja det blir nok mange fine kjøpsmuligheter de kommende uker. Det dumpes på bid i dag og gitt…

Iverksett dump

Fy fan drit og dra

Er ikke dere kommet dere ut ?

Nei. Vi har baller av bronse.
De er så tunge at vi kommer oss ikke opp til tastaturet😀

5 Likes

Ja, det haster virkelig å komme seg ut av dette selskapet som tjener penger som gress.

6 Likes

Begynner å bli litt lei av folk som har solgt seg ut av frykt og gammel vane som hinter til st andre burde gjort det; særlig de som solgte av frykt for nedgang etter kvartalsrapport. Prøv å holde forumet så seriøst som mulig. Hva er egentlig snittalderen her? 16? Forstår folk som vil selge på høyest mulig for så og kjøpe seg inn på lavere, god butikk det, men hold kjeft, eller si at server det du gjør. Alle som tjener spenn på salg fortjener det, men ingen grunn til skitsnakk. Uforutsigbar aksje? Definitivt på kort sikt, men i litt lengre perspektiv er den meget forutsigbar. Noen har flaks med korte salg og kjøp og noen ikke. Det er bortimot kun flaks. Har selv drevet ned eget snitt fra 22,8 til 18 på noen måneder, men har også bommet mange ganger med mindre salg og kjøp i håp om reduksjon av snitt. Kos dere, del nyttig info og hold dere fra gloating.

17 Likes

25 kr om under 1 mnd…

Bare til å kjøpe

3 Likes

Jeg har kjøpt.

1 Like

Det er da folk legger salgene på ca. 20kr, kanskje rett i underkant, for da vet man at man kommer ut i pluss denne gangen også. Så lenge det finnes folk som allerede sitter på mye penger, og som er fornøyde med noen få prosent oppgang, så vil aldri kursen kunne gå spesielt mye lenger heller.

Med mindre det kommer en ny Robur

Legg gjerne salg rundt 20 så får jeg kjøpt litt mer på turen oppover.

Har forresten 60k som er kun gevinst fra tidligere handler, men ikke fornøyd med noen få prosent…