Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Robur hadde jo dialog og forhandling med funcom LEEEEEENGE før de kjøpte.

De er heller ikke index styrt.

2 Likes

Er du virkelig seriøs…? Sånn helt alvorlig?

Yupp. Er du sjokert? Jag kan virkelig null om funcom :joy::joy: De lager ett spill - typ.

Kanskje pdx kan rydde litt i trollinga her i TA tråden? Flytt det gjerne til babyrages strategi guide.

1 Like

Som ungdommen sier på twitch: Poggers!:sunglasses:

Og hovedindex praten kan tas i funcom tråden, så blir TA tråden TA igjen.

@pdx

Ønsker å dra frem denne igjen, TA er ikke så forbanna vanskelig! Tenk på ett tall, få nok folk til å høre på, se det skje!

Siden det kom en kriiise melding i dag, så si 17.10-17-30, så ikke den negative nyheten komme!

Om det er noen som vurderer X2 så er dette korrekte svar på dnb sin questionaire;

NB LES GODT IGJENNOM ALT SOM STÅR DER!

3 Likes

Hittil i dag har noen brukt over 1 million kroner på å skremmeselge ned aksjen på bid. Det må være litt av en heftig rå tradertype :joy:

4 Likes

Kan komme info om petroglyph spillet også når som helst. Skulle komme i løpet av året!

1 Like

For GUDS SKYLD det håper jeg ikke, da skal vi 10 % lenger ned.

2 Likes

Ja, vi snakket litt om det, og tror kanskje det kommer ett par melding i midten av desember med hvor bra MYZ har gjort det, og reveal. Var vel konklusjonen til noen av oss.

Jeg gir deg automatisk likes på alt som kan ha ett eller annet hint av verdi eller substans.
Kun for å knuse @Christian

2 Likes

Mm. Tipper også et par uker MYZ-release.

Det sagt, når ledelsen ser hva som foregår i aksjen, så kunne de nesten vurdert litt kurspleie på et eller annet vis. Men det blir vel heller nye innsidekjøp foran info om Petroglyph-spillet.

1 Like

3 Likes

Som tidligere suveren Like mester, foreslår jeg tiltak fra @pdx gjerne at @Christian og @h3nk1 mister en 5000 likes hver slik at jeg kan gjenninta tronen uten at juksere tar plassen fra meg :smiley:

7 Likes

Hehe…her er du inne på noe… :wink:

Fundamentalanalyse i Funcom er mye vanskeligere:

  1. Finn frem alt du klarer av tall eller indikasjoner som bekrefter egen overbevisning om at Funcom er beste bet på Oslo-børsen og at kursen skal opp fordi opp.
  2. Varsle andre om behov for togbillett og nye joggesko
  3. Se kursen gå rett ned
  4. Fortreng alle kritiske motforestillinger mot egen fundamentalanalyse
  5. Bekreft analysen ytterligere ved å skrive innlegg om hvor dumme alle selgerne er
  6. Når kursen går opp - IKKE selg, men repeter punktene fra 1

:joy:

9 Likes

vikafail

Thanks for trying :joy:

3 Likes

Ikke vær så bråkjekk nå!

Jeg vedder på at jeg har hatt mye høyere urealisert gevinst en deg!

3 Likes

Funcom er min største post faktisk, så bare pass deg haha :smile: