Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

I Funcom teller vi høyest urealisert tap…
Som går i pluss en gang rundt MYZ release!

5 Likes

Har en del bronse her som jeg vurderer å pusse litt - for å få det(de) til å skinne litt ekstra nå før helgen. Andre som har erfaringer med hva som funker bra til det ? Car wax eller evt. Car polish :thinking:

5 Likes

Metallpolish :wink:

1 Like

Anbefaler stålbørster til juvelene:

7 Likes

Stålull kommer du til mye bedre med :rofl:

must resist to like

must%20resist

4 Likes

Hadde egentlig tenkt at konemor skulle få jobben - med Q-tips :sunglasses:

1 Like

#nårfuncomtreetristessåhardtataltmankangjøreeråvitsepåtekinvestor

4 Likes

-Når folk faen ikke lærer at det alltid ristes skikkelig før payday

2 Likes

Det skal gjøre litt vondt å være funcomaksjonær før oppturen starter for alvor. Famous funcom jungle word.

5 Likes

Finn en annen plass å chat om all den dritten!!!

Funcoms 6 bud

Du skal aldri lære
Du skal alltid kjøpe deg inn for tidlig
Bunnen er ikke nådd enda
Du skal blø penger
Du skal sitte i ro
Du vil tjene vannvittig mye innen 12 måneder

19 Likes

For å underbygge påstanden om god stemning på youtube har jeg laget en liste over veiws og likes% i et par previews.

  • ChristopherOdd: 24656 views, 99% likes.

  • Skye Storme: 9110 veiws, 97% likes

  • Eurogamer: 50795 veiws, 96% likes

  • PartyElite: 3226 veiws, 100% likes

  • Yippee Ki Yay Mr Falcon: 8229, 99%

Utvalget er bygget på hva som har dukket opp i min feed og hvilke videoer jeg har tatt meg tid til å se igjennom . Har tatt utgangspunkt i første video, hvis de er en del av en serie.

Så bare i min lille youtubeboble har vi totalt
96k veiws og en gjennomsnittlig likeratio på 98%. (Prosentallene er noe avrundet grunnet måten de presenteres på youtube, men såvidt jeg kan forstå ikke misvisende)

Omtalen av spillet er utelukkende positiv og det er lite negativt å finne i kommentarfeltene.

Dette er, om ikke annet, et strålende utgangspunkt for å markedsføre spillet og skape blest frem mot og etter launch.

15 Likes

Når MYZ kommer på steam og spillet går rett inn på top 25 GTS tenker jeg aksjen stikker 20%

3 Likes

20%

Det er på tide med et par dager der vi stiger så kraftig at vi får børspause og auksjon :slight_smile:

1 Like

Superlekker dame (Funcom) står foran deg og lurer på om du vil bli med hjem, du har Jedi egenskaper og ser at hun har alt, er glattbarbert og suger som en Miele Blizzard CX1. Går du for denne dama og prøver å holde på henne så langt det går frem til det eventuelt skulle vise seg at det var dumt, eller hører du på din homofile venn(TA) som poker deg i siden og sier: “neeeeei, ikke gjør det, æsj, hun er ekkel, hør på meg, jeg vet om noe som er mye lurer og bedre…” Lar du deg lure eller holder du på dama?

10 Likes

Sorry å si det, men ved neste “korsvei” så driter jeg i både FA og TA.

Alt skal ut på åpning.:unamused:

Galgenhumor er gøy det altså, men gevinst er også gøy.

Klarer vi 19,50 i dag? Det er jo fredag og gode greier, folk bør jo være i feststemning😉

Tror nok tiden der vi fikk tre dager på rad med 10-20% oppgang er forbi. Det er sånn du får når aksjen er verdsatt til 20-30% av fundamental verdi. Så lavt ligger nok ikke Funcom.

Så folkens, hvis det er det dere forventer så tror jeg dere må lete opp noen andre aksjer.

Gammel kurs nå er bare ca 3.5, den stod vell i 5.7 på det beste, det er noen prosenter oppgang om vi skal opp 11kr :wink: Så jeg ville ikke utelukket rallytendenser.

6 Likes