Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det var en god tanke …

Med tanke på at alle børsmeldinger kan brukes som påskudd til å pumpe eller dumpe, så burde vel strengt tatt funcom sørget for daglige børsmeldnger basert på været? For åpenbart kan det være kursdrivende :slight_smile:

Og hvis du først skal gjøre det, så gjør du det på launchdagen så de med gamepass faktisk får det med seg når de kan prøve det. :slightly_smiling_face:

2 Likes

Nedenfor har jeg laget en liste over børsmeldinger/nyheter som erfaringsmessig påvirker kursen positivt:

8 Likes

I see what you did there :stuck_out_tongue:

2 Likes

Siden de ikke har dato for når MYZ kommer på gamepass så virker det kanskje rart å børsmelde det to ganger? Så da venter de vel til de kan si “next week” eller lignende.

Ser ut som det er bekreftet at det kommer på launchdagen nå.

also announced additional new games from independent developers launching through the ID@Xbox program that will come to Xbox Game Pass the very same day they debut on Xbox One. Starting this holiday, this list includes Aftercharge , Supermarket Shriek , Mutant Year Zero , Pathologic 2 , The Good Life , Void Bastards , and Secret Neighbor .

1 Like

“Starting this holiday”? Forvirrende.

Yep, derfor har vi sendt mail til erling og bedt han være 110% tydelig. Selv om det egentlig er klar tale der da.

Takk - verre var det ikke. Slapp av folkens, ingen børsmelding!!!1

I følge windowscentral kommer ikke myz i desember på xb pass. Se min link i myz tråd

1 Like

Traderne i funcom akkurat nå:

10 Likes

Denne stikker når roboten får beskjed om å pumpe / gi slipp på 17,50, eller noen faktisk skal kjøpe et par aksjer :running_man:

Er ikke aksjer til salgs her nede.

Får ikke belåning på ASK i SBanken…jeg har innvilget belåning, men må flytte aksjene til vanlig aksjekonto for å benytte den.

Jeg vet noen meglere er kjipe på det. Men juridisk er det ingenting som hindrer belåning på ASK.

Pareto tilbyr det uten problemer. Tror DNB også.

1 Like

Er det ikke billigere/lurere å ha fleksi/rammelån og brukt dette til å geare med?

1 Like

Kommer helt ann på hvordan du har rigget økonomien. Med tanke på at jeg handler via et AS så er det ikke en mulighet :wink:

Men med aksjekreditt er det jo bare å handle, du slipper å flytte penger frem og tilbake.

2 Likes

Godt poeng.
Brukte det for første gang på uttak igår.
Overføring fra annen bank til trader konto gikk jo lynrask.

Har du snill megler får du det på konto til trading dagen etter om du overfører i tide.

Har du megler uten personlig service tar det gjerne opp mot 2-3dager.

Du kan vel putte rammelånet inn i ASet på et vis?

Altså pengene, ikke selve lånet