Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

En av grunnene til at jeg misliker slike spleiser noe så inderlig. Lettere å selge den ned fra 14 til 7 enn fra 2,90 til 1,45

Kommer aldrig förstå mig på sån här kollektiv idioti. :sweat_smile:

Så… medans folket i USA har panik baserat på ingenting så kommer Funcom bara närmare och närmare CE i full release.

Dessutom pekar väl ingenting på att folk kommer sluta köpa spel och underhållning, så det är snarare så att läget ser ännu bättre ut om det nu skulle bli en stor krasch.

Varför säljer ni flera procent under Swedbanks introkurs? :thinking:

4 Likes

Slik som markedet er nå så spiller ikke 2,60 eller 13kr som robur betalte. Kan likeså godt falle ned til 10kr eller 2kr gammel kurs.

Den kan like gjerne la være å falle også :wink:

Hva solgte du deg ut på ?

1 Like

Men någonstans måste man ju fråga sig, vad är värdet på bolaget jag investerat i? Är det rimligt att sälja ner det nästan 10% bara för att “alla andra säljer”? :yum:

Brattere fall en ventet. Det gjør jo at en vurderer tilbakekjøp tidligere en planlagt. Kanskje allerede mot slutten av uka.

Spararn. Er det idioti å unngå tap? Kan jo kjøpe flere aksjer til den kommende oppgangen☺.
Det er jo bare logisk å sitte utenfor dette.
Ville du hatt 300k aksjer eller 330k aksjer?

2 Likes

Aldri idioti å ri en bølge, hadde tenkt å vekte meg ned helt til jeg så åpningen.

Jeg solgt ca 40% av potten på 13. Sitter med resten uansett hvor mye det faller. Men lærte litt fra sist gang børsen krasja. Mulig vi får oppgang på ettermiddagen men den sjansen tar jeg ikke. Vix indexen har slått ut over 100% og det er ikke for ingenting

Det er en liten sjanse selvsagt. Om du havner i en skuddveksling så hiver du deg ned/stikker av… selv om kulene like gjerne kan la være å treffe deg.

Forferdelig dårlig sammenlikning men du skjønner poenget😉

Da har du jo god mulighet å handle deg inn igjen billigere.

Sant, det gäller att ha is i magen. Jag vågar inte chansa utan sitter kvar… men man blir ju lite förvånad över den extrema reaktionen.

Det som hadde vært gull nå hadde vært om funcom slapp en nyhetsbombe ala nytt spill eller noe… Da kunne det blitt heftig rekyl.

Kommer kanskje feature liste på hva som kommer til launch denne uken. Men det påvirker nok ikke kursen megamye.

Men liten melding om SWL s2 hadde gjort seg ;D

Eller et av de andre Publishing prosjektene.

Hadde ikke trodd jeg skulle få aksjer til under emisjon…

5 Likes

Solgte litt på 14 kr hin dagen, inne igjen nå

3 Likes

Vi är under emissionskurs fortfarande. Jag ser det som ett extremt köpläge. De känns som att folk inte kan räkna efter den omvända spliten.

3 Likes

Folk som holder på å selge på 12 tallet, må være for å kjøpe rett tilbake så snittkurs blir penere å se på
:slight_smile:

1 Like

Nordnet og netfonds nede ved åpning. Grøss og gru. Tenk de som sitter og hamrer på knappen og taper 5-10% i div aksjer og ikke får solgt… opplevde det i Februar. Jeg ringte inn og fikk solgt. Gjøken i andre enden prøvde seg med at han skulle ha 500kroner i kurtasje!

Jeg sa jeg tapte 40.000 på den tida jeg sleit med å komme igjennom… slapp kurtasje.

1 Like

“people are strange” … Slike dager er i min bok = muligheter. Jeg tok litt på 12,45,- :metal:

3 Likes

Ble mer på 12,7 her.

1 Like