Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Nordnet har løst de tekniske problemene

Nordnet meldte like etter at børsen åpnet klokken ni tirsdag morgen at selskapet hadde tekniske problemer med nordnet.no. Like før klokken ti melder nettmegleren at de tekniske problemene er løst.

Nordnet har så langt ikke besvart DNs henvendelser.

Ifølge E24 har også hjemmesiden til nettmegleren Netfonds store problemer og kunder har meldt til avisen at de ikke får logget seg inn.

De som selger i panikk finner ofte ut at de hadde tjent mye på å bare ha bittelitt is i magen.

Slik som mange eks-Funcom aksjonærer gjør akkurat nå.

Det er både og. Mange som girer hardt og må redusere pga av det (meg selv inkludert).

1 Like

Helt rätt att plocka mer aktier. Otroligt köptryck då många fonder har mycket i kassan. SÅ NU är det bara att köpa. Man hittar sällan bättre tillfällen!

1 Like

Det er ofte sant Pablo.

Men når det er en global korreksjon i denne skala…

Det har ingenting med selskapet å gjøre. Jeg har fortsatt troen😊

Siden hele børsen har vært rød nå ei stund, er det nok mye gearinger som taes av bordet. Plukket litt Funcom til 2.7 i dag.

1 Like

Nedgangen skyldes spiderman sitt spiderweb :joy: :spider:

3 Likes

Grattis til alle med tørt krutt i dag - utrolig kjøpsmulighet.

2 Likes

Hauglund fikk rett!!1

  1. plass i backtrading på han ;D
2 Likes

Bra för kommande hype. http://deadline.com/2018/02/amazon-developing-conan-drama-based-robert-e-howard-books-colony-co-creator-1202278547/

2 Likes

Kjøpte litt til i danne galskapen jeg da, 5k til 12,67
Edit: kommer nok til å selge disse på rundt 20kr :sunglasses:

5 Likes

Bra du ikke er grådig :wink:

Kanskje jeg var litt beskjeden :thinking: la oss si 25 istedet:rofl: da

3 Likes

At denne skulle så langt ned i dag hadde jeg ikke trodd. Så er spørsmålet om vi har sett bunnen eller om vi skal mer ned fremover? Sjøl tror jeg at tiden rundt Q4 fremleggelsen kan være en god kjøpsanledning, men mulig jeg tar feil :slightly_smiling_face: Det sa jeg også i forrige uke!

1 Like

Jeg tror det kommer flere nyheter i Q4 og uken etter

2 Likes

Blir det blått i USA og Funcom avslutter opp i sluttauksjonen så blir det videre opp i morgen

2 Likes

Futures er ned i USA nå, så spørs om det blir rødt der . Så bedre ut for noen timer siden.

Jeg har ikke hatt tid å følge børsen minutt for minutt, forsåvidt like greit.
Tenker dette går greit jeg, eneste problemet er det tørre kruttet jeg ikke har, men dropper gearinga.

1 Like

RT? 4tegn