Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

@h3nk1985

10 Likes

Om ikke annet, så klarer Funcom seg mye bedre enn mye annet på Oslo børs i dag👍

Du har blitt litt lat i det siste og repostet en del gamle meme’s, det måtte få konsekvenser. På reddit hadde du vært en goner.

1 Like

ER jeg den eneste som kan si at jeg nådde Lik toppen ved å poste kvalitet? ikke memes eller massiv like kampanje?

Jeg mener Funcom meldingen idag kom jo garantert fordi jeg maste på Erling igår!

8 Likes

Tja, Christian leder vel foran deg fremdeles selv om vi trekker fra 1000 likes

3 Likes

Forresten så trenger vi flere kvalitetsinnlegg @Christian jeg har gått tom for innlegg å like…

1 Like

Strax under 17 og derfra går vel kursen fint til 16.5 :monkey::monkey::monkey:

1 Like

Huff og huff. Noen så vel at MYZ skulle på game-pass og må ut med de 20k aksjene sine på 17,35 :cry:

Dét, eller så er det bare samme gamle tralten for å få folk til å kaste kortene.

1 Like

Ser du er ett troll…

Vi for se da. Ikke at jeg håper jeg har rett…

Kommentaren din hører hjemme i TA tråden da. Ser forresten samme støtte. :slightly_smiling_face:

1 Like

Nei jeg skjønner ikke hva de tenker de som selger nå. Men klart noen ganger så må en bare… mer merkelig er å se at hele finans Norge står som apatiske døgenikter i forhold til OSEs mest spennende og rabatterte case…!

Men men… dem om det. Snart er hele Funcom på utenlandske hender, merk mine ord!!

Edit: Bare se på svenskene, som klarer å prise selv et flykrasj av et spillselskap til 3x Funcom…!!!

4 Likes
2 Likes

Der klarte de jammen å få den i LOD igjen

Selg selg selg, 13 børsdager til MYZ.

Edit: Ære være, kan ikke være billig å kjøre den så hardt. Har fått tak i noe her nede, men det har ikke vært lett. Så ja, dette er dukketeater som vanlig :clapper:

Nå får vi gi oss å surmule, dette blir bra!

Skjønner ikke hvem som gidder på selge nå, så nærme launch. Er jo liksom ingen sikkerhet for at de får komme inn igjen heller på disse volumene…

Det tekniske ser dårlig ut nå. Folk tar sjansen på å selge og prøve billigere inngang. Lykke til! Jeg selger ikke :slight_smile: Desember blir nok en fin mnd som alltid. Kan noen sjekke meg? Men jeg tror ikke det har vært mange år der Funcomkursen har sunket i desember. Det skjer kanskje i år, men da må vi nok langt opp før 1. desember i så fall.

Her er noen kjekke og positive artikler for de som vil muntre seg selv opp litt og ta fokuset bort fra fallende kurs.
https://www.statista.com/topics/868/video-games/


https://www.superdataresearch.com/us-digital-games-market/

4 Likes

Gikk ned marginalt i 2016, opp marginalt i 2015 og opp kraftig i 2017. :slight_smile:

2 Likes

Blir vell ned kraftig i år da, eneste vi mangler :man_shrugging::man_shrugging::man_shrugging::cowboy_hat_face:

4 Likes