Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Sterkere kjøpssignal får en ikke!:joy:

2 Likes

alltid noen som skal ødelegge😒 Party bremsen Investech altså!

Investtech kom med kjøpssignal dagen før Black Thursday…
Tenker vi skal la Investtech få lov til å komme med sine tekniske signaler, så sørger Funcom for at aksjonærene vinner. På sikt.

6 Likes

No kjemn folkens, gjør klar pengebingen. :money_mouth_face:

Kjem ka? Pissevolum

1 Like

Meget mulig det att volumet er fraværende, men denne er rigget for oppgang de neste dagene/2-4 ukene. Det vedder jeg på.

Det har den varit även på nedgångsdagar så så sett är situationen jämförbar! :slight_smile:

Tror du er inne på noe her Halling😉 Nå er det litt sånn, hvem blinker først. Alle jager enda litt billigere aksjer og håper på en dump eller to, før man venter på den store oppgangen.

@pdx @TekBot er på fylla

2 Likes

Pissvolum har det det vært motsatt vei også

Posisjonering på gang før videre oppgang! Kanskje julen kommer tidlig i år :wink:

1 Like

Men du må jo også være enig at pissvolumet på veien nedover har vært veldig mer effektivt. Kursutslagene har vært mye større enn det du ser nå. Noen dager har det vært -5%

Ja, det er sant men jeg tror dette eventyret.kan bli moro og verdt å vente på :sunglasses:

Man kan definitivt IKKE se på ordreboka hvilken vei kursen skal gå. Da ville jeg heller veddet på det motsatte av hva ordreboka legger opp til. Om det ligger 1 million aksjer for salg på 17.99 så ser ikke du det i ordreboka for å si det sånt…

4 Likes

Faktisk ikke helt enig. Har man fulgt aksjen i lang tid kan man kjenne igjen hvordan ordre plasseres og flyttes i ordreboka intradag. Samme oppskrift hver gang (nesten) :wink:

Men utover den sære øvelsen, som krever nistirring på odredybden, så har du helt rett i at man skal legge liten til ingen vekt på forholdstall og ordreboken til Funcom. Den endrer karakter på et hundredel.

Edit: Hva gjelder volum og handelen i dag og de siste dagene så er det få / ingen aksjer til salgs. Noen akkumulerer sakte men sikkert. Når kursen kjøres og volumet stiger, noe som skjer…snart, så er veien :point_up:

1 Like

Super dag på børsen.

Synd at ikke Funcom aksjen henger med, men det kommer vel om noen uker.

OSEBX +0,7%, Funcom + 0,53%? :stuck_out_tongue:

1 Like

Nope. -1%

En som dumpa for 300k i Funco x2 her isted.

Det var meg :slight_smile: Solgte litt da BWLPG ble veldig billig i mine øyner.

Kjøpte 30k med BWLPG i stedet.

1 Like