Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Derfor jeg aldri har tenkt tanken på å kjøpe starbreeze. Det og det faktum at jeg ikke gadd spille det mest solgte spillet deres selv om jeg fikk det gratis. Dvs jeg åpnet det, spilte 10 minutter og tenkte aldri mer på det. Mens Funcom laget mitt favorittspill gjennom tidene. Bare slått mange år etterpå av path of exile og overwatch :slight_smile:

Nå kan funcom kjøpe starbreeze. Tidligere var situasjonen omvendt. Funcom 2.0 har stort sett gjort det meste riktig, mens man kan si det motsatte om starbreeze.

2 Likes

Jag hoppas det blir med en rent hypotetisk tanke! :sweat_smile:

1 Like

Jeg og :smirk:

Skjønner den…

Mulig man kan ansette noen av de flinkeste der til shooter’n funcom skal lage.

1 Like

He he, fikk de til slutt. Nå kan rally begynne til uken👍

Hva er RT?

Funcom har jo ikke planer om å kjøpe opp spillstudioer, men IP-er. Såååå, er Payday IP-en til salgs? :stuck_out_tongue:

Kjøpe IP-en og leie inn starbreeze for work for hire :smile:

Eller bare se om Bearded Ladies kunne tenke seg å lage spillet :stuck_out_tongue:

1 Like

17,37

1 Like

Nå er jo 40 øre forskjell fra 17.70 til 17,30 ca 2,25%. Dersom man treffer på salg på topp og kjøp på bunn med 5000 aksjer så tjener man 2162 kroner. Trekker fra kurtasje på 180 og sitter da med 1982 kroner i gevinst. Klarer man dette så er det jo verdt det. Det jeg imidlertid vet er at når aksjen først går så kan den lett hoppe til 19 kroner på et øyeblikk. Eller til 23 for den del. Og da har man et problem.

3 Likes

Håpløst å trade på disse volumene - blir bare noen hundrelapper i beste fall. Ganske håpløst å få tak i noen skarve askjer også.

Folk avventer mye lenger enn før for å ta posisjon forut for triggere. Et naturlig og kjedelig resultat av handelen til dumpmeister.

Denne stikker raskt og brutalt, men veien opp blir litt humpete da folk også tar gevinst på kurser som er langt under både innsidekjøp og det i alle fall jeg anser som en riktig(ere) prising av aksjen.

2 Likes

Jeg har vært med på samtlige hopp oppover tror jeg siste årene. Grunnen er at jeg ikke har latt meg finte til å selge. Jeg har solgt når salgsordren min langt der oppe er blitt innfridd. Altså kursmål nådd. Og det har jeg tenkt å fortsette med. For det har jo gått ganske godt til nå :blush:

Kjøper på bunnene når jeg har noe til overs.

Venter bare jeg da… og ser frem til å cashe inn.

8 Likes

Samme her Morti

1 Like

Har også en snikende følelse av at noen har bygget en diskret posisjon med en rekke kjøp ~25-30k aksjer den siste tiden.

Får sjekke listene til uken.

Last ned til computer, gi nytt navn og lim inn som bilde direkte i eposten pleier å virke

Beklager, ser at jeg svarer på noe som andre har svart på før. (voldsom aktivitet i kommentar feltet)

1 Like

Noen som har peiling på hva som skal til for at Angry Joe(YouTube) anmelder et spill?

God helg Funcom venner.

17 Likes

Du må prøve japansk whiskey @Halling

2 Likes