Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Neebs Gaming 1,7M subscribers har satt igang en relativt godt produsert serie i Conan Exiles :slight_smile:

32 Likes

Mente for min egen del :slightly_smiling_face:

Fun kommer nok etter iløpet av de neste to ukene.

1 Like

Exiles kommer til å selge jevnt og trutt minst gjennom hele 2019. Er rått

3 Likes

CE #67
Longest j # 352
MYZ pre-o #372
CE DLC 3 #383
CE DLC 2 #454
CE DLC 1# 483

13 Likes

Har dere en enkel måte å hente ut denne infoen på? Eks med script?

For topp 100, som egentlig er det eneste interessante, så har du http://gametopsellers.com/. Utenfor topp 100 så er inntektene ikke noe å snakke om for et firma som Funcom.

Nja… inntektene dropper raskt utenfor topp 10, topp 25 etc. Men om Funcom konstant har 4-5-6+ titler og DLCer inne selv langt ned på 300. plass så monner det også bra over tid mener jeg. Og det er bra for pulssalg, DLC, halesalg, synergier mellom produktene etc. Alt har en selvforsterkende effekt sammen!

Meh, utenfor topp 100, hva er det verdt? 100 TUSD i året? Når Funcom omsetter for 30-35000 TUSD i året? Det blir jo en dråpe i havet…

1 Like

22 Likes

Må si jeg er overrasket over “responsen” på diverse videoer o.l for MYZ.
Andelen positive tilbakemeldinger er jo skyhøy. Noen mener kanskje det ikke har noe å si, men føler det er noe veldig dugende på gang her.
Selv Xcom som det stadig sammenlignes med oppnår ikke samme tall. Er mulig dette blir en rimelig grei blockbuster. Er kanskje sært og spennende nok til å treffe mengden.
Tror Funcom såvidt har begynt sin reise :sunglasses:

8 Likes

Har en liten følelse at det er denne uka den virkelige reprisingen starter. Strikken er tøyd mer enn langt nok nå… MYZ potensialet er åpenbart!

16 Likes

bilde

5 Likes

:moneybag:

Har en merkelig følelse av at den stikker i dag…

Neebs er til tider awesome.

2 Likes

MYZ kommer til å gjøre det bra, men om kursen går i forkant er jeg usikker på. Noe er vel priset inn, og burde ikke de som vil inn før MYZ-slipp allerede være posisjonert?

Gamingaksjer går alltid før lansering. Det gjelder Funcom også, særlig fordi:

Ingenting er priset inn, kursen er tvert imot presset så langt ned det går - under samtlige innsidekjøp og på gode tall og nyheter.

Folk tar posisjon senere og senere. Et naturlig og kjedelig resultat av den brutalistiske pump-dump dansen som har vært- og fortsatt er modus operandi i denne aksjen.

Hadde du kastet et blikk på volumet, så ville du sett at det er null. I det øyeblikk noen skal ha noen få aksjer, så stikker kursen.

6 Likes

:speak_no_evil:

1 Like

…og poenget med å gjenopplive den 16 måneder gamle artiklen var?

3 Likes

Siden 80% her inne går i loop tenkte jeg det var greit å starte på nytt.

Se bort ifra artikkelen om at funcom er en tulleaksje og at en ny bølge vil inntreffe på ny en gang i fremtiden.