Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Når Bagger sier at han selger er det et kjøpssignal. Dette er et gammelt “Jungelord” fra HO.

Selv så har jeg kjøpt litt over 9000 av Bagger/@gordon / @enterprise sine aksjer idag…
Tror ikke vi skal så mye ned før Funcom starter hypen på MYZ, med streamere som Pewdie i spissen…

5 Likes

Pewdiepie? Rly…

1 Like

Gikk jo bra med Pewds sist :smiley:

Sponset og greier… :stuck_out_tongue:

3 Likes

Viser virkelig frem hva spillet har å by på😂

Er de ikke snart ferdig med nedsalget, så vi kan begynne stigningen igjen ?

For å si det sånn, Funcom var ikke imponert over økningen av salg under pewdiepie sin streaming. De så derimot klar økning fra andre streamere. Nå har de kjørt en runde til med streamere osv rundt full-lanseringen, så jeg antar de har endel bedre oversikt nå. :slight_smile:

2 Likes

Dumpen er over. Nå er det bare drittleie småfolk som selger.

Går rett i gapet på vedkommende som dumpet på fredag, tipper jeg.

2 Likes

Med tanke på star…så tror jag att folk kanske försiktiga med denna typ av aktier för tillfället…det vänder snart.

Jeg håper på motsatt effekt- At investorer strømmer fra star til funcom. Og MYZ trenger ikke selge millioner av spill for at det skal bli en suksess. I tillegg er økonomien til funcom bunnsolid sammenlignet med star.

14 Likes

Folkens vi vet hva som skjer neste uke :moneybag: la dere for pokker ikke finte ut nå !

5 Likes

Kanskje det ikke blir en pre launch oppgang, greit nok det så får heller aksjen stige på faktiske tall og ikke luft og kjærlighet. Regner med de fleste har solgt i dag? :see_no_evil::joy:

1 Like

Har ikke solgt en’ aksje;-)

2 Likes

Ingenting har endret seg fundamentalt sett, så de som ser lenger enn til nesetippen tror jeg sitter helt rolig og følger sannsynligvis ikke med på kursen vært 5. min som det blir gjort litt for mye her. Men alle har forskjellige perspektiver ofc…

1 Like

Hele poenget er jo å finte ut alle som ikke skjønner aksjen eller bransjen;)

1 Like

Har köpt lite :smiley: :muscle:

Edit: Cyber Monday idag vet du :wink:

2 Likes

Både Black Friday og Cyber Monday i Funcom.

50 % rabatt!

2 Likes

Halv skatt på lønn i desember, småsparerene kommer på banen!

2 Likes

Jeg kjøpte mer i dag, det fundamentale består, kun snakk om tid.

1 Like

Jeg rundet mine første 1000 aksjer idag. Så ikke alle små selger.

Er imidlertid spent på om @h3nk1 's “alltid rally før launch” slår til denne gang. Er ellers rimelig trygg på at funcom vil fortsette å tjene mye penger, og da er jeg fornøyd.

7 Likes

Kan ikke tro noe annet enn at dette er siste dagen med nedgang på en stund.