Dette har vi jo diskutert lenge
Jepp, men denne gangen så fikk jeg i hvert fall en kilde til som pekte på det samme, ikke bare Starbreeze sine avtaler.
Før kunne vi ha en plan et par dager frem OG en langsiktig plan.
Nå kan det virke som den forutsigbare pre launch planen kan skrotes, så da får vi nøye oss med lengre perspektiv .
Aksjen svinger jo fremdeles, men forutsigbarheten er det værre med, med mindre man følger handelen minutt for minutt så er det vanskelig å time. Svingningene er vel i stor grad styrt av ett individ.
Det samme ble sagt på dette tidspunktet for CE også. Hvor blir det av rallyet med mange bekymrede poster. Vel oppgangen kom den gangen også. Man skal aldri si aldri. Plutselig er det fullt kjør igjen.
Tradingmessig:
Funcom-aksjen er en aksje der det er helt tilsynelatende helt dødt i lange perioder, der ingen vil ha den og så plutselig blir det fart og da skal alle slenge seg på for en periode,
Det kan selvsagt skje noe den neste uka, men jeg tror de “alle” du skriver om, ikke blir så mange. En del av de “alle” er her allerede🙂, og de andre “alle” er røde på baken etter forige runde enda.
Det du skrev der har du helt rett i.
Jeg er helt rolig, kjelen står og putrer.
Så får vi se hva som tenner raketten denne gangen.
Utviklingen var litt annerledes inn mot lansering ved CE. Nedenfor er graf med sluttkursen pr. handledag frem mot lansering og litt etter (25 handledager før og 10 etter). Den røde streken er da selvsagt handledagen ved lansering.
Det er fra DDB
Ser anderledes ud på Nordnet
så så vi 17 igjen;-)
Kjøpte litt(10800stk) bull x2 tilbake i dag etter en fin bwlpg trade så jeg er også klar for 20 tallet
Ta en kikk på CE-EA launch så ser du mer hva @Alex mente. Hype og oppmerksomhet var flerfoldige ganger større da.
Är detta något som på nåt sätt kan komma att droppa på Funcom:
https://twitter.com/DoomtrooperGame
IPn tillhör HS (som del av mutant chronicles)
Rui svarade mig för längesen på twitter att det är baserat på Mutant och att FC kommer få royalty intäkter. men att de är inte av signifikant karaktär
Bare på pur F, kjøpte jeg 40 aksjer nå for å se hva som skjedde. Yup lå 2500 aksjer på 17.24, jeg fikk kjøpt 40 og vipps det ble liggende 2500 nye på 17.25.
Tack för info!
Nej, det kan jag tänka mig blir lite. Ett plus är att det kan locka fler köpare till MYZ i synnerhet och IPn i allmänhet framöver
1 kr opp og ned = 20 øre før
Zzzzzz
Det måtte dumper på 30-40-50k for å få oss ned på 16-tallet, og pumper på 15-20k for å få oss opp på 17-tallet.
Ganske sykt - eller HELT sykt at kursen var høyere pre-launch CE EA.