Hvem kan det være???
En er vel ikke akkurat nobelpriskandidat om en blir lurt til å selge i dag…
Frodoen
Salg på 18.50 var vel ikke så dumt…
Det kommer til å se rimelig dumt ut om et par dager jo!!
Det vet jag inte… om man missar köpa tillbaka det kan gå fort.
Flaxlodd til den som closer oss over skyen
Jeg innrømmer det gjerne, jeg kommer til å flire godt av de som solgte i dag. De har ikke fulgt med i Funcomtimen.
Ikke glem dette, Funcom og Brarded har ikke engang startet PR maskineriet sitt. Hva skjer når det settes i gang, hva skjer når gaming pressen spyr ut den ene artikkelen etter den andre. Div små og store streamere kommer forhåpentligvis til å kose seg med spillet .
MYS besøker topp 5 på GTS lista,PS4, X-Box osv,osv.
Lurer på hva som skjer med kursen da jeg
Go helg, hilsen Halling
Egentlig greit å bli kvitt de svake…
Enda godt denne handelen gjennomføres hver gang det blir positivt sentiment og man får inn nye investorer.
Gud forby at man fikk litt moment og volum tilbake i aksjen
Ta det med ro, la oss snakkes man, tir.
Føles litt som å flytte inn i en blokk man godt vet har en utagerende og ustabil beboer som når som helst smadrer inngangsdøren din uten grunn og i tillegg kaster kniver etter besøkende for å skremme dem bort.
På fagspråk har vi navn for slikt.
Utrolig at man får drive på år etter år.
Laveste sort innen finans
Støttenivåene i Ichi-skyen treffer skremmende godt i denne aksjen.
Ingen som har tenkt tanken at folk selger seg ut før helgen fordi de ikke vil sitte med risikoen det er å sitte over launch?
Nei. Ikke på 17,50.
Hmmm…
TI folk i ett nøtteskall. Er det ikke det da
Spesielt godt treffer disse TA områdene når de får den massive oppmerksomhet de får inne på TI. Skikkelig vanskelig å handle etter om man har litt penger og har lyst til å skape litt uro eller halleluja stemning, flokken begynner å bli stor