Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Hvem kan det være???

En er vel ikke akkurat nobelpriskandidat om en blir lurt til å selge i dag…:laughing:

Frodoen

Salg på 18.50 var vel ikke så dumt…:wink:

1 Like

Det kommer til å se rimelig dumt ut om et par dager jo!! :confounded:

1 Like

Det vet jag inte… om man missar köpa tillbaka :stuck_out_tongue_winking_eye: det kan gå fort.

1 Like

bilde

Flaxlodd til den som closer oss over skyen :sunny:

5 Likes

giphy%20(2)

Jeg innrømmer det gjerne, jeg kommer til å flire godt av de som solgte i dag. De har ikke fulgt med i Funcomtimen.
Ikke glem dette, Funcom og Brarded har ikke engang startet PR maskineriet sitt. Hva skjer når det settes i gang, hva skjer når gaming pressen spyr ut den ene artikkelen etter den andre. Div små og store streamere kommer forhåpentligvis til å kose seg med spillet .
MYS besøker topp 5 på GTS lista,PS4, X-Box osv,osv.
Lurer på hva som skjer med kursen da jeg :thinking: :joy: :moneybag:
Go helg, hilsen Halling

7 Likes

Egentlig greit å bli kvitt de svake…

@h3nk1 jeg har ivertfall gjort mitt for å få oss over skyen tok 3500 til i ettermiddag. :sweat_smile:

Enda godt denne handelen gjennomføres hver gang det blir positivt sentiment og man får inn nye investorer.

Gud forby at man fikk litt moment og volum tilbake i aksjen :slight_smile:

Ta det med ro, la oss snakkes man, tir.

Føles litt som å flytte inn i en blokk man godt vet har en utagerende og ustabil beboer som når som helst smadrer inngangsdøren din uten grunn og i tillegg kaster kniver etter besøkende for å skremme dem bort.

På fagspråk har vi navn for slikt.
Utrolig at man får drive på år etter år.
Laveste sort innen finans :wink:

5 Likes

Støttenivåene i Ichi-skyen treffer skremmende godt i denne aksjen.

Ingen som har tenkt tanken at folk selger seg ut før helgen fordi de ikke vil sitte med risikoen det er å sitte over launch?

6 Likes

Nei. Ikke på 17,50.

Hmmm…

image

TI folk i ett nøtteskall. Er det ikke det da

Spesielt godt treffer disse TA områdene når de får den massive oppmerksomhet de får inne på TI. Skikkelig vanskelig å handle etter om man har litt penger og har lyst til å skape litt uro eller halleluja stemning, flokken begynner å bli stor :sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep:

1 Like