Enten så spiller folk dumme, eller så er det ikke håp.
God helg!
Enten så spiller folk dumme, eller så er det ikke håp.
God helg!
Selvsagt skjer dette. Det er mange som har vært vant til ganske risikofri gevinst i funcom før lansering. Ikke meg i mot at rally holdes igjen til vi har resultater, men skulle ønske det skjedde på ett mer fornuftig nivå.
«Alle» tomler på YouTube peker oppover. Alle grafer i forhold til interesse går oppover. Alle omtaler er generelt positive. MYZ ser ut til å bli en suksess. Aksjekursen i Funcom: . God helg!
Tja, langvarig konsensus her inne er jo at man skal selge før launch, og det er jo der vi er nå.
Skal ikke se bort fra at det er flere som har lettet seg helt eller delvis på grunn av dette gamle og “vedtatte” mønstret.
Jeg sitter videre jeg, bare så det er sagt. Ser ingen grunn til å hoppe av i svingen.
Du kan gjerne le.
Men noen av de som solgte har fulgt godt med i funcom aksje timen.
Jeg ler ikke av alle som sitter på ned igjen. Synes det hele bare er tragisk og provoserende.
Men god helg ja🍻.
Blir nok harraball begge veier til uka. Lykke til alle, uansett hva planen er🙂
Vel, noen lettet seg nå.
Var det indeksfond?
Eller solgte til seg selv? Det er slike tilfeller jeg mener vi burde bruke forumet til å sjekke ut ifht å ta lister på dager som nå for å nettopp skjønne slike handler bedre.
Sidder også med min beholdning, godt og trygt
God helg
Du er inne på noe her Evil, men selge nå… Aldri i livet.
Ja det får vi svar på til uka.
Det tog nok brodden af de 300 K, der lå på 17,10 i slutauktionen
Den siste der var vel noe spesielt.
Gøy og se de fleste gamle travere fortsatt er med. Det tyder gått for fremtiden. Sitter godt med mine aksjer jeg og. Magefølelsen er god. Spennende på mandag.
Plass til hele KLP i den sluttauksjonen. Kan ikke skjønne annet enn at de solgte seg helt ut.
Men for en timing, og for en måte å gjøre det på.
Grattis med å ta en ny Storebrand anno 2016, KLP
Hvis ikke det er KLP er det Robur. Det blir absurd da man skulle tro de kjente selskapet. Hvis ikke Robur er det god gamle.
Edit:
Må ha vært KLP - bare se QEC og WWIP.
Skal faen ikke være enkelt å eie Funcom
God helg og god bedring
Bara jag som blir lite nervös att spelet inte ligger längre upp med ca 1 timme till pre-order launch?
Spillet lanseres ikke før om 4 dager, helt chill det.
Må gjerne betale 200 kroner ekstra for tilgang snart, men den ser jeg ikke helt. Det tror jeg er for de mest interesserte…
Ja, kun deg.
Det er release på spillet den 4 desember, det er ett spill basert på en relativt ukjent IP. La PR maskineriet gjøre jobben sin først. da kan vi kikke på listeplasseringer.
Hvor mange gidder å kjøpe ett forholdsvis ukjent spill i dag og vente til den 4 for å kunne spille det.