Förbannade skit grejer! Salg i 2025 må hålla
Hoi så morro. Jaja, snakkes på 25kr
Det som er MER interessant er om noen VISSTE at KLP skulle selge seg helt ut i dag.
Noen var i alle fall veldig klar med kjøpsknappen i en aksje så godt som uten volum siste månedene.
Nå ligger i alle fall 400k aksjer umiddelbart klare til salg med profitt til uka.
Som om ikke aksjen hadde det vondt nok fra før.
Skulle betalt godt for å få vite det!!
Alle på PC kan spille det i dag ifølge denne tråden her
Funcom tar dype knebøy i dag, som Bagger så pent ville sagt det
Ok det var bra, men all aktivitet fra Funcom er vel lagt opp til att det er den 4 som gjelder.
Man kan si mye om denne aksjen, men nå føler jeg leken som pågår beveger seg inn i nytt terreng.
Det er fare for å ødelegge papiret for alltid slik det foregår nå.
Og det er ikke snakk om hvilken kurs aksjen har, men måten og metodene det handles på.
Tror vi skal følge nøye med listene til uken, viser det seg at det er triksing mellom de to råtne trojanerne (samme person) er det egentlig bare å koble inn økokrim umiddelbart.
Ser mange tror det bare er vanlige folk som selger, men følger man med er det eksakt samme fremgangsmåte som beviselige tidligere tilfeller. Toppen av ironi er når samme folk lurer på hvorfor ingen proffe er interessert i aksjen.
Har disse to byttet aksjer i en eller annen form idag bør alle tenkelige alarmer gå for fullt:
1,176,714 1.53
466,732 0.61
Og noen mener KLP, kanskje det.
Men merkelig de gikk på kurs hos overnevnte på hvordan å fucke opp mest mulig isåfall
Vi får se, men dette har vi sett før.
God helg
Är det endast Deluxe som får spela från kl 19, eller alla?
Och hur funkar det om man köper t ex imorgon, får man spela direkt då eller behöver man vänta till 4e?
Nå er det bugtesting for de aller ivrigste som gjelder for å få ut en hotfix eller 2 før den 4.
Bagger har solgt igjen…
I dag kl 16:3342
Det var jeg som solgte.
Dette blir min siste post.
Denne kom nå. Så man kan begynne å lure. Vi vet at Bagger forsøkte å starte rally forrige uke, men det ble bombet i filler av Atle.
I dag så vi kanskje det samme, noe jeg poengterte i chatten mens rallyforsøket ble drept.
Mao. siste dråpen for Bagger.
Det der er den falske baggeren opprettet av andre på forumet. Den ekte har mellomrom bare til orientering. Var noen smartinger som klonet karakterer i sin irritasjon over orginalen.
Dype knebøy fra Bagger’n selv altså. Dæven!
Det var like bevegelser på sluttauksjonen på alle aksjene som går ut av OSEBX indeksen i dag.
https://newsweb.oslobors.no/obsvc/attachment.obsvc?messageId=450938&attachmentId=5897&obsvc.item=1
Jeg tror ikke det er ulovlig å avtale seg en pris mellom f.eks. KLP og ASP, men å handle på den informasjonen i forkant er ikke lov. Tror jeg.
Når var i så fall siste gang den ekte postet?
Fordi jeg kan virkelig ikke tro at den profilen er falsk - er den som la ut siste analyse etc.
Det er den «ekte» Bagger som nå postet at han hadde solgt.
Riktig, @Irathi?
Känns lite skit samma vem som är ombord tycker jag. Destinationen är oförändrad!
Edit: …och Bagger älskar ju uppmärksamhet så…
Samtlige aksjer som går inn/ut av OSEBX-indeksen idag har kraftig volum i sluttauksjonen. Dette var et planlagt salg, og en kjøper har garantert vært klar over dette og ventet på sluttauksjonen.
Se nøye på nicket, og sjekk historikk ved å klikke på nicket. Husker godt at den falske ble opprettet tidligere i år og kom med slike ting hele tiden. Nickene ser nesten like ut, men er mellomrom mellom navn og tall på orginalen mener jeg å huske. Typisk hevn-nick som vi sp mye av i 2017!
Har ikke vært på HO på lenge, men lett å se om du sjekker litt