Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jo, jeg har sjekket dette nøye.

Det du mener er et «hevnnick» har postet (gode) analyser etc. Det gir ikke mening. Pluss at det stemmer med det vi så av av info i insidertråden i forrige uke.

Husker at det har vært hevnnick, men dette er ikke et av dem.

Det er for å spille på karakteren. Latterliggjøre utsagn osv. Se hvem andre som er aktiv i samme tråder så skjønner man fort opplegget.

Sjekk selv når det andre ble opprettet. Igjen, dette så vi veldog mye av i 2017.

Den du snakker om har 4 sider historikk, tror dette er den ekte:

Og de andre raringene der har opprettet utallige nick tidligere, så 1+1=2.

1 Like

På den annen side hvis det var KLP som nå er helt ute, så visste vi at de måtte selge om ikke så lenge uansett. Så den aktøren kunne begrenset en oppgang som mange tror kommer etter at MYZ har blitt en suksess. Hvis MYZ innfrir er dette nok snart glemt kursmessig.

2 Likes

Jaja… blir spennende på mandag om det blir 10 % opp eller ned.

Takk for link og eksempel - du har rett.

Vedkommende som har nicket uten mellomrom og skriver LANGE analyser m.m. må jo være rape gal.

Jeg mener, se bare her:

Uansett, da vet vi også hvem som kopierer ham. Skummelt kasus, og sykere enn jeg kunne forestilt meg :flushed:

3 Likes

Om kursen blir litt herjet med nå, har ikke så mye å si. Det vesentlige er jo lanseringen av MYZ. Det ser jo svært lovende ut, og kursen vil komme etter!

Ja mannen er rape gal, og også grunnen til at HO ikke kan brukes lengre. Vært sykelig siden februar 2017.

Se tilbake på de første innleggene og hvordan den nye kom inn med bare tullball. Var selvsagt for å latterliggjøre noen de hatet. Kommer vel på minst 5 nesten like nick i 2017 av samme person.

Og den personen koser seg godt i samme tråder, dessverre finnes disse folkene :sweat_smile:

2 Likes

Skulle ikke forundre meg om Bagger’n har begge de to nickene i tilfelle et av de blir bannet noe han ikke er ukjent med. :smile:

2 Likes

Tänkte detsamma

Faktisk helt på linje med @Verdipapir - det er ikke samme person. Noe er direkte skremmende!

Vedkommende har vært her inne også, men har blitt kastet ut med flere nick.

100Bagger uten mellomrom er den ekte

1 Like

Helt rett @Hank
Og så er det noe med språket som man ikke behersker helt og som avslører alt.

Bare å glemme at det er samme person. Vet godt hvem det er. Dessverre.

Paddy: Hvordan får du til det med 4 sider historikk mens den andre har flere års historikk?

2 Likes

hvem?

Nooope: Du må seriøst se bedre etter :wink: Det er ikke den samme.

Vet også hvem det er, men lar det ligge heretter. Det er ikke noe morsomt.

Är det endast Deluxe som får spela från kl 19, eller alla?

Och hur funkar det om man köper t ex imorgon, får man spela direkt då eller behöver man vänta till 4e?

Någon som vet?

Bagger hadde 100Bagger flere år tilbake, det er jeg sikker på. Men det ble bannet på det gamle forumet iallefall

Men over til noe annet:

Den som ville ha 900k pluss aksjer har sikkert råd på litt høyere kurser også :wink:

Med tanke på hvor stort volum det var på kjøp er jeg redd vi kan fastslå at noen visste at KLP skulle helt ut i dag.

Jævlig stygt.

4 Likes

Jeg var en av de, med 1000 aksjer, teller det? :see_no_evil:

4 Likes

Du tar feil dessverre, se bare her. Lenge før den du snakket om ble opprettet:

Men samme det, tro hva dere vil.
Dette avslørte jeg for lenge siden etter å ha sett hva personen tidligere var i stand til :sunglasses:

Ser ikke noe stygt med det. Fond går inn/ut på denne måten hele tiden. Hvis jeg hadde husket at Funcom skulle ut av OSEBX før mandag så hadde jeg ventet med å kjøpe aksjer, og ikke kjøpt på 18.00 kr.

Men på mandag er det glemt. Opp igjen på forventninger.