Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Nemlig.

Og i går ble 18.000 potensielle investorer tilnærmet nullet ut.

1 Like

Vel kanskje disse investorer kan lære seg å lese kvartalsrapportene bedre? :grin:

2 Likes

I kvartalsrapporten sa de at de hadde finansene i orden for de neste 12 månedene, så jeg vil si ledelsen fortjener et spark bak. Det var jo lett å se for mange her at dette bar utforbakke og at kvartalsrapporten var latterlig, men det er nok mange som stoler på ledelsen når de kommer med slike uttalelser. De fortjener ærlig talt å bli anmeldt.

4 Likes

Tror kun de mest ihugga leser kvartalsrapporter med lupe dessverre. Resten hører på “oppsummeringene” på f.eks avanza forumet, og da kan det fort gå litt sjit.
Er nok langtfra alle her inne som går gjennom en en kvartalsrapport så nøye som de største bidragsyterne. Mange hører kun på hva som blir delt av andre.

1 Like

Som jeg skrev over, kvartalsrapporten var mer villedende enn veiledende…

Det var jo et gigantisk sprik i hva ledelsen sa og hva rengskapet sa ja, men vi plukket det greit fra hverandre her inne.

2 Likes

Her er det Funcom. Ikke star

8 Likes

Bare å smøre seg meg tolmodighet å vente på at fun melder at MYZ har solgt x-antall kopier og har dekt alle kostnader

2 Likes

7ende

image

13 Likes

Våkn opp folk, i kveld blir det større streamers

Tror dette skal bli en “Funny” uke jeg. Blir vanskelig/umulig å holde denne nede nå :wink:

1 Like

Jeg slapper av i forhold til kursen. Kjipt å gå glipp av alt som heter hype, men det fundamentale kan ikke holdes nede så veldig nye lenger nå.

1 Like

Så:

• Et produkt som er bestselgende på verdensbasis
  • I et marked som er på sitt høyeste omsetningsmessig igjennom året
  • Gode anmeldelser fra presse (bortsett fra dansken som ikke ble holdt i hånda)

Hva har vi i vente:

• Store streamers
  • User reveiws

Lite som tilsier at dette ikke skal styrke trenden.

Og for fremtiden:
Er vi ikke i ferd med å etablere en mulig gullgruve av en ip her?
Flere av anmelderne som ønsker å vite mer om karakterene.

Edit: Og poenget jeg skulle frem til: jeg tror aksjekursen skal opp :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

9 Likes

Jag har varit i kontakt med dem några gånger. Som regel får jag inget svar alls, alternativt får jag till svar att de inte kan gå ut med informationen eftersom det kan vara kursdrivande (vilket är förståeligt).

Men jag tror det hjälper att tjata! :wink:

Kan noen kjøpe den sperren på 17.50? Jeg skulle gjerne gjort det, men har ikke penger til det :sweat_smile:

Hvor stor er den?

68k aksjer

1 Like

Bare 40k igjen.

Da sier jeg takk og fortsett gjerne sånn :kissing_heart:

35k igjen av sperren.