Tror du skal være meget fornøyd ved topp5.
Høyere en nr 3 skjer ikke
Jeg er meget fornøyd at vi kom så langt opp i dag, før sirkuset har startet. Har ingen forventinger om førsteplass, Just cause kommer vi ikke forbi. Om vi på et tidspunkt de neste 5 dagene overgår Just cause må jeg selge et nyre for å kjøpe mer
Top 5 räcker nog… under flera månader
Men seriöst… det ser bra ut… och lovar bra.
Vi får se, er nå det er gøy med Funcom aksjer igjen
Tviler på at det skjer så mye med kursen før MYZ har solgt seg forbi break even.
Det har de garantert om 24 timer.
Du er så sikker på 150k solgte fra nå til i morgen kveld?
Edit: om vi tenker 50/50 fra første eksemplar.
På alle plattformer JA.
Er en spenning knyttet opp i mot plassering og review s. Så langt virker det veldig lovende.
Husk betaling for Xbox game pass.
Tro runt 10 MUSD
Hvor har du det tallet fra?
Hvilke meglere kan være aktuelle /ha kompetanse til å dekke selskap som Funcom?
Kun Pareto (og folka på Stockholm-kontoret), egentlig. De har jeg og flere mast på i lengre tid.
#8 , og det FØR Cohhcarnage stream
X4 har ligget høyt på listene etter at han streamet…just saying
Har du spurt hva skal til for at de velger å dekke selskspet, har deres kunder 0 interesse for Funcom og det er grunnen?
Here comes the dump. For en lanseringsdag
Eneste positive er at RSI’en er snart såpass langt nede at det er tid for en pump igjenn…hvorpå alle konkluderer med at nå reagerer markedet endelig. Så er det i virkeligheten bare nissen som styrer…
Se på det fra deres ståsted. Hvorfor skal de kjøpe seg inn i funcom nå? Volumet er null og interessen er null.
De kan vente og se hva som skjer uten å risikere noe særlig.
Det kan heller ikke være noen tvil om at Starbreeze-smellen i går har smittet over på Funcom.
Gratulerer med bragden.
Spillet kunne solgt mest i verden og ingen småtradere ville kjøpt. Ingen storfisker kjøper fordi «Funcom».
Rally og reprising er avlyst.
I mellomtiden til lykke med flere gode handler under 17-blank.
Starbreeze har da ingenting med Funcom å gjøre annet enn at de opererer i samme marked?