Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Tror du skal være meget fornøyd ved topp5.
Høyere en nr 3 skjer ikke :slightly_smiling_face:

3 Likes

Jeg er meget fornøyd at vi kom så langt opp i dag, før sirkuset har startet. Har ingen forventinger om førsteplass, Just cause kommer vi ikke forbi. Om vi på et tidspunkt de neste 5 dagene overgår Just cause må jeg selge et nyre for å kjøpe mer :grinning:

11 Likes

Top 5 räcker nog… :heart_eyes: under flera månader :stuck_out_tongue_winking_eye:

Men seriöst… det ser bra ut… och lovar bra.

Vi får se, er nå det er gøy med Funcom aksjer igjen

1 Like

Tviler på at det skjer så mye med kursen før MYZ har solgt seg forbi break even.

1 Like

Det har de garantert om 24 timer.

Du er så sikker på 150k solgte fra nå til i morgen kveld? :open_mouth:
Edit: om vi tenker 50/50 fra første eksemplar.

På alle plattformer JA.

2 Likes

Er en spenning knyttet opp i mot plassering og review s. Så langt virker det veldig lovende.

Husk betaling for Xbox game pass.

Tro runt 10 MUSD

Hvor har du det tallet fra? :slight_smile:

1 Like

Hvilke meglere kan være aktuelle /ha kompetanse til å dekke selskap som Funcom?

Kun Pareto (og folka på Stockholm-kontoret), egentlig. De har jeg og flere mast på i lengre tid.

#8 , og det FØR Cohhcarnage stream :slight_smile:

X4 har ligget høyt på listene etter at han streamet…just saying

Har du spurt hva skal til for at de velger å dekke selskspet, har deres kunder 0 interesse for Funcom og det er grunnen?

Here comes the dump. For en lanseringsdag :+1:

Eneste positive er at RSI’en er snart såpass langt nede at det er tid for en pump igjenn…hvorpå alle konkluderer med at nå reagerer markedet endelig. Så er det i virkeligheten bare nissen som styrer…

Se på det fra deres ståsted. Hvorfor skal de kjøpe seg inn i funcom nå? Volumet er null og interessen er null.

De kan vente og se hva som skjer uten å risikere noe særlig.

Det kan heller ikke være noen tvil om at Starbreeze-smellen i går har smittet over på Funcom.

Gratulerer med bragden.

Spillet kunne solgt mest i verden og ingen småtradere ville kjøpt. Ingen storfisker kjøper fordi «Funcom».

Rally og reprising er avlyst.

I mellomtiden til lykke med flere gode handler under 17-blank.

2 Likes

Starbreeze har da ingenting med Funcom å gjøre annet enn at de opererer i samme marked?