Just Cause 4 ble sluppet i dag også
Da får gamerne her inne pumpe ut noen reviews da
HAHAHA! Dagens…
Så kom der lit liv.
Hvor mange står på perronen😂
De sitter enda i dump salongen og håper på ekstra avgang…
Morro å se på att de forholdsvis store postene på 18, og 18,03 bli spist opp på ett minutt eller to.
Jeg ble akkurat mye mer bullish på chartet, Sweet,
Der kom den ja Bare et tidsspørsmål!
Hos Funcom renner pengene inn og kursen… stiger?? Hjelp hva skjer!?
Edit: Og skyen… SKYEN!?! Mamma jeg er redd…
Opp som en hjort og ned som en lort er det vanlige, så får vi se denne gangen hva som skjer?!
Jada lite Bull x2 på det här så
Kursen snudde da den nådde skyen igjen ja. Det skjer hver j… gang det.
Men det varer ikke lenge nå.
var på f####håret den skya der istad. Greit å se at det kiler litt i ballene av og til
Må si jeg har gått fra Bull til halvfeit ereksjon her… Viser det seg at MYZ er en sleeper som nå våkner og funcom slipper noe Petroglyph snadder i neste uke kan det være vi snakker full reisning her
Linken er postet tidligere: https://gamingaktier.com/interview-with-funcom-myz-release/
Det jeg fant mest interessant og det er at Funcom gjorde en god del av utviklingen her, bl.a. portingen til konsoll. Veldig bra at Funcom kunne gjøre det in-house.
How has Funcom been providing value as a publisher during the development phase of the game? How was it working together with The Bearded Ladies?
– Funcom has been helping the development team by providing creative, gameplay input, arranging for localization into all the languages, setting up and managing the various stores and platforms, doing the port of the game to consoles, organizing internal focus tests with all Funcom employees, executing PR and marketing campaigns and a lot of other small aspects. We’ve worked quite closely with the team and tried to support them and their vision, while keeping the commercial and marketing aspects in mind.
Norsk finanspresse følger opp PM om launch med…0 artikler
Edit: @Christian, det var et eksternt firma som portet til konsoll.
Rart, men seriøst: de sa at portingen ble utført av et eksternt firma i en Q&A for ikke mange dager siden.
Rui mener nok at Funcom «sørget for å gjennomføre portingen».