Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

CE ble portet av et eksternt firma, men jeg tror de takler singleplayerspill fint selv, de gjorde det jo med de to småspillene sine. :slight_smile:

1 Like

Vel da farer utviklerne av MYZ med feilinfo, fordi de navnga et firma som sørget for console-portingen :slight_smile:

Edit: Skal se om jeg kan finne ut av hvor det ble oppgitt. Synes det virker rart / kanskje teit at Funcom skal ansette folk til å porte prosjektene sine inhouse.

Er vel ikke umulig at at det er funcom som har stått for admingen ved, og i tillegg bidratt til konsollportingen?

Husker ikke navnet, men det står i credits til myz og det er vel også bekreftet fra TBL et par ganger at de hyret inn et eksternt selskap.

1 Like

Det gir mening - Funcom rigger klart for port: så får noen lavtlønnede løker kode inn skiten.

MYZ rett til 2 plass og 94% positive reviews allerede selv om antallet er lavt.
Så kan man bare gjette hva som skjer på konsoll der jeg tror det blir en stor hit.

Går ikke denne aksjen fremover nå er det noe veldig galt :sweat_smile:

9 Likes

Det er noe veldig galt i denne aksjen, det vet vi alle.

Men nå må det vel være umulig å stogge.

2 Likes

14 Likes

Yep, 3djepart som gjør portingen og jeg er sikker på at Rui greenlighter Switch ikveld! :smiley:

2 Likes

Lille norske Funcom selger mest dataspill i verden.

Hegnar og Co. bare :man_shrugging:t3:

19 Likes

Ikke for å jinxe men jeg tror vi knerter skya til Christian i dag!

Det er pinlig at norsk finanspresse ikke tar del i det som skjer innen norsk spillutvikling og støtter fremgangen!:face_with_symbols_over_mouth:

Jaja, smiler fra øre til øre mens eg følger med på global top seller listen :cowboy_hat_face:

4 Likes

How to jinx

1 Like

De kommer på banen. Jeg skjønner godt de ikke er ute å skriver noe nå. De har jo tross alt ingen med kompetanse innen gaming. De kommer med artikler så fort det er noe håndfast å skrive om. Salgstall eller noe i den gata

Waaaait for it…

1 Like

“Funcom tjener vel ikke penger?” “Da må de hente det i markedet” :rofl:

2 plass!

5 Likes

@christian, forventer en rykende fersk værmelding etter slutt :yum:

1 Like

Velkommen etter :wink:

2 Likes

Topp 4 på Oslo børs jo :hushed:

1 Like