ikke alle som har tid til å lese hele tekinvest, discord, facebook osv
Veldig kjekt å komme av helikopteret å kunne slå på telefonen til sånne nyheter hadde ikke sett for meg 2 plass nei
vi er nede på 3djeplass og der blir vi nok en stund. Så lenge vi er forran Pubg tenker jeg vi kan si godkjent.
Noen som har cirka kostnad funcom har brukt på MYZ ?
Min gjetning er ca $2.5 millioner basert på en del diskusjoner.
Kan stille meg bak den. 2-2,5MUSD.
Var det jeg trodde. Takk !
Noen som vet hvor mye de brukte på Just Cause 4? Blir litt kontraster mellom et AAA+ og MYZ
Passerte PUBG på twitch
Lurer på om det i det hele tatt er et menneske som selger Funcom-aksjer i morgen? Lurer i tilfellet også på hva som eventuelt foregår i hodet på det menneske.
Typisk hellet til denne aksjen å launche til 1929 børser i USA - men olja krakker ikke, så da er vel OSE safe.
I alle tilfelle er denne launchen så hårete at…vel, det er kanskje ikke den beste ideen å selge.
Veldig kjedelig om makro og markedet generelt skal ødelegge dette «gildet». Krysser fingra for at det ikke skjer🤞
Riktigt dålig kväll på börserna i usa. Tror ni funcom orkar hålla emot imorgon?
Tror man skal være happy om den forblir uendret fra close i dag.
Klart makro spiller inn også på Funcom, men fan heller - skal man sitte i et verdipapir i dårlige tider, så er det i dette! O,- gjeld, sprengt konto, spennende pipline, potensiellt motsyklisk …
Også vet jo man at det har vært nok av de dagene hvor makro pilene har pekt oppover, men Funcom «merkelig» nok har gått motsatt. Meget mulig at vi som spådde kurser rundt 30,- ila. Dette året får feil, men da er min påstand at sannsynligheten for 40,- i 2019 ,for ikke å snakke om 60,- i 2020 - nå er betydelig økt! Må forresten bare føre til at MYZ leverer MYE bedre enn jeg hadde forventet! Good night
Sånn… vært online (afk) i 1 time og la igjen et strålende review!
My work here is complete
Nå er spørsmålet hvor mange dager det går før det meldes at spillet er breakeven. Vist det i det hele tatt meldes ?