Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Tipper vel før åpning mandag. Så de får mest mulig bang for the buck på lørdagens reveal.

1 Like

Dette er også min erfaring etter ganske mange spill-lanseringer med Funcom. Ting topper seg litt når det står på som verst :slight_smile:

9 Likes

Hvor går aksjekursen til FUNCOM.OL den neste uken?

  • Opp (Kjøp)
  • Uendret (Hold)
  • Ned (Selg)

0 stemmegivere

Hvor går aksjekursen til FUNCOM.OL de neste 3 månedene?

  • Opp (Kjøp)
  • Uendret (Hold)
  • Ned (Selg)

0 stemmegivere

@pdx du kan ikke bruke tekbot til sånt, nå trodde jeg det var melding pågang.

7 Likes

Jag med! :sweat_smile:

Begyner å bli tomt for hjertemedisin ass ;D

5 Likes

DING DING DING DING DING DING DING!

image

3 Likes

Jeg har skrudd av pollen midlertidig for Nano siden så mange ble stresset der. Pollbot er klar til å erstatte Tekbot, men trenger en oppgradering av serveren for å fikse integrasjonen - som jeg nødig vil gjøre når det er så mye action :slight_smile:

3 Likes

Ser att flere mener vi skal vidre ned neste uke og de neste 3 månedene. Vi stenkte på underkant av 16 i går, da blir vi vel å snuse på 14,13,til og med 12 da eller.
På meg virker det som ganske mange tror att uansett hva funcom leverer eller får til vil dette ikke bety noe som helst.
Jeg utfordrer dere :hugs: kom med ett selskap der ledelsen har snudd skuta etter flere magre år og der investorene på tross av dette ikke vendte tilbake og sendte kursen oppover igjen
Slik som releasen av MYZ har gått vil det bare være snakk om tid før vi ser positive kurser igjen
Lørdag får vi litt nytt snadder å tygge på fra Rui og gjengen. Dette vil ihvertfall ikke virke forlengende på kursvitsen vi ser nå.
Om vi snakker timer,dager eller uker vet ikke jeg. Jeg bare vet att jeg har sluttet å nistirre på kursen løfter heller blikket opp litt og fokuserer fremover.
Ingen selskaper som leverer blir holdt nede for alltid.

1 Like

Etter midnatt er det ofte lite action :wink:

Funcom.

1 Like

Kremt, kremt.
Funcomaksjonærene har faktisk sendt den fra 5 til 17 iløpet av snuoperasjonen.
Nå føler jeg du bare skriver det samme pisset opp og opp igjen…

14 Likes

Takk for et veldig godt poeng. DEt handler om å zoome ut. Ikke tenke intradag, ikke tenke uke men heller tenke 1-5år.

Det er horisonten for snuoperasjonen.

Man kan jo si at 2,5 var bunnivået ( emmisjonen).

1 Like

Dårlig vekst fører til flere arbeidsledige. Altså flere gamere :joy:

1 Like

Alkohol og gaming er konjunkturuavhengige bransjer :grin:

Var kanskje ikke Funcom jeg var ute etter. :blush: dessuten er jeg overbevist att det skjer det samme her som i andre snu selskaper
Pengene som renner inn om dagen, kommer til å snu trenden. Jeg kan bare ikke si exakt når.

Q4 tallen vil hjelpe betraktelig på de som kun ser PE, Q1 vil hjelpe enda mer.

1 Like

Stemmer det at 95% av alle spill World Wide spilles på mobil tlf ?

Forundrer meg ikke når jeg så han tullingen som spilte pokemon go med 11 telefoner

2 Likes

Noen som ikke har laget en positiv review enda?

Prøve å holde oss over 80%!