Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Kan ikke se et eneste bevis på at Cirmes har løyet. Ser bare et par-tre stykker her på forumet som tar alt for lett på det å komme med slike beskyldninger om andre. Som tolker alt for mye. Tror dere at folk er fritt vilt bare fordi de trader større volum enn deg selv? Oppfør dere som folk!

Å kalle noen for disipler fordi de tar til orde for en høflig debatt og sier at ting kan ha andre forklaringer er langt utafor også. For min del så tenker jeg at det er folk som har gearet og solgt med store tap som skriver slik. Så hvis du ønsker at alle skal tro at du taper 20% av pengene dine hver uke så vær så god å fortsett med det usaklige søppelet deres.

10 Likes

@Cirmes - Hva tenker du kan gjøres for å få fond og større aksjonærer på radaren?

Emisjon til 80% rabatt så viser de nok litt interesse skal du se :sunglasses:

Ta dette i Funcom småprat 2018 please :slight_smile:

@cirmes kjøper du og selger samtidig med flere kontoer, eller kjøper du samtidig med alle/selger samtidig med alle? Jeg spør for du er veldig i grenseland for hva som er lovlig hvis du både kjøper og selger på samme tid (tenker ikke på at du handler med deg selv).

Og du sier du ikke er særlig aktiv, men det ser jo ut som du er veldig aktiv ut fra aksjonærlister.

3 Likes

@pdx gidder du flytte relevante poster ti rett tråd?

Screenshot_20181211_113957 Da har jeg lagt aksjene mine for salg. Synes 17 er et fornuftig tall :blush::clown_face:

1 Like

Jeg kommenterer aldri mine handler men jeg kan garantere at jeg er meget godt kjent med regleverket og jeg har “lært” opp Oslo børs så ting foregår nok etter boken.
Og jeg trader enormt mye mindre i FUNCOM enn mange tror så det er nok noen andre kanskje de er aktiv på TI som trader denne mye mer enn jeg gjør jeg og som jeg får skylden for her inne det gjør meg ingenting det er jeg vant med etter 20 år i denne jobben.
Men jeg tror noen har altfor mye av sin kapital i et enkelt selskap og derfor ser de ikke skogen for bare trær.

ha en fin dag

10 Likes

785k til salgs på 17,00?

Sier litt om hva man har med å gjøre. Sett det før, men blir målløs og skremt over mentaliteten det illustrerer hver gang.

Det er ikke normalt.

2 Likes

Så du mener at aksjonærlisten er feil? Eller endring i beholdninger på 300 000 aksjer er lite?

2 Likes

Det var ett eksempel fra dine krumspring tidligere. Men det er helt greit. Som jeg sa, du er sikkert en skikkelig jovial kar. Men utover det kan du ilegges absolutt null kredibilitet dessverre. Må leses hardt mellom linjene. Synd egentlig for du vet hva du driver med. Vi har lister fra flere år tilbake som kan krosslinkes med dine utsagn

3 Likes

La oss slutte å krangle nå i jula da :santa:.

Vet at jeg ikke har bidratt positivt selv på dette punktet.

Folk får gjøre som de vil, de har de alltid gjort og kommer alltid til å gjøre. Når folk uttaler seg på slike forum som dette så sier man ofte det som er i egen interesse.

Slik har det alltid vært og kommer alltid til å være. Ta ting som blir skrevet med en klype salt, gjør dine egne analyser og lev med det. Jeg har selv bommet stort på utviklingen i Funcom, men det kan jeg leve med.

Altså er du blind? Dette har vært nøye tracket over år. Men du får se det med de brillene du vil. Vi kan jo like gjerne slippe inn igjen gordon om vi først skal ligge på det nivået.

2 Likes

Jag hade skrattat gott och innerligt om nån stor fisk snappade upp alla 785 k på öppen marknad :smiling_imp: :wink:

1 Like

Hvis du kjenner noen så be de om å ta de 795k som ligger på 20kr i samme slengen…

5 Likes

Her finnes det personer som har vært i kontakt med investorer som hadde slukt de snaue 800k uten å fortrekke en mine og langt mindre merket det på kontoen.

Folk følger med! Så kanskje de plutselig blir snappet opp en dag. Hvem vet.

1 Like

Nå har ikke jeg så veldig lang historikk men jeg tror faktisk heller ikke @Cirmes lyver i det han skriver (ut ifra det jeg har sett de siste månedene). Han velger selvsagt sine ord med omhu og det er nok ting han helt bevist lar være å skrive men det han skriver virker rimelig troverdig faktisk :slight_smile:

Tror det er litt innslag av “Evig eies kun et dårlig rykte” her også.

Var i møte så fikk ikke sett på ordrene men hvor mange aksjer var det som ble lagt ut til salgs på en gang?

Skal vi virkelig under 15 på en blå børsdag. Det hadde jeg ikke forventet.

Var kan man bäst finna hur ägarstrukturen ser ut?

sånn mener du?

7 Likes