Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det er så mye positivitet i Funcom nå at en massiv dump fra en enkeltaksjonær blir trolig spist like fort som den kom :slight_smile:

9 Likes

Ja godt volum nå. Det vil nok være et mye høyere volum ( i kroner) fremover enn det som har vært vanlig før.

2 Likes

Hva tror dere om Jepsen og muligheten for at han konverterer aksjer snart? Han gjorde det vel på rundt 3,20 sist. Jeg tror ikke han er så dum at han gjør det nå.

1 Like

2,84, vil si det er en god tid å gjøre det på.

2 Likes

Ja kursen ble 2,84 men vi lå vel på rundt 3,20 dagen før eller husker jeg feil.

1 Like

Jeg tror og det. Den falt vel ca. 40 øre dagen etter meldingen.

Är det nån som har tänkt sig ner på mötet den 30/1?

Hadde det vært her i NO hadde jeg tatt en tur, men ser ikke helt kost/nytte ved å dra til NL for det. Får vite alt i ettertid uansett.

Nej, det är helt sant! Lite synd med avståndet

Borde vi inte vara väldigt nära 1 miljon sålda CE nu?

Steamspy säger 710k, nog måste resterande 300k ish sålts på konsol utan problem? En sån melding vore väldigt fin :money_mouth_face:

Det kommer litt ann på hvor mye salg de har på Xbox, estimatene der er fra 50-200k.

Personlig tror jeg vi er veldig nær 1mill totalt solgte.

4 Likes

Syns ikke 1 mill er noe å hoppe i taket heller. Har vært snart 1 år ute.

1 Like

Hade nog varit en fin signal till de som tvivlar att CE är dött (ja, det finns såna där ute).

En miljon sålda i EA visar att 2018 blir väldigt bra!

1 Like

En fin milepæl nonetheless! Fint rundt tall :money_mouth_face:

Det er mer enn flertallet av spill på steam. 1 mill er fint i EA. Så får vi se om de selger 1 mill til i 2018 :wink:

3 Likes

Ikke glem att mesteparten av disse er solgt til fullpris.
Å sist men ikke minst disse er solgt mens CE er i EA. Uten bruk av penger til markedsføring. Hva tror du skjer når Funcom legger en haug med penger o reklamepotten?
Eks. LIRIK streamer CE i 14 dager non stopp…

1 Like

When is Red Dead Redemption 2 released in the UK?
The original launch window for Red Dead Redemption 2 was the run-up to Christmas 2017.

Rockstar then pushed the game’s release back to Spring 2018 with no specific date revealed.

A fresh leak, however, has revealed the game’s release date. It is believed to be June 8, 2018, which would put it right at the end of Spring if true.

The Dutch retailer Coolshop, who accidentally posted the release date, has since retracted the information.

It should be noted that Coolshop successfully leaked the official release date of GTAV.

Kilde: https://www.thesun.co.uk/tech/5257605/red-dead-redemption-2-release-date-uk-ps4-pc-xbox-one/

Får håpe dette stemmer, ikke ønskelig med RDR2 samtidig som CE kommer ut.

6 Likes

Var RDR1 så bra? Jeg spilte aldri det. Virker som om alle likte det spillet

De hadde som mål typ 475k ish for å komme inn på topp 10 survival. Så en mill i EA er mega bull

3 Likes

RDR1 er ett av de bedre ja, GTA Cowboy style

3 Likes