Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

ja det var et kult spilt😎

ojdå. dipp i funcom

Testa det litt på PS3, ganske moro :slight_smile:
Gleder meg skikkelig til Conan Exiles kommer på PS4 da!
Det så skikkelig moro ut allerede i vinter/vår når Lirik og de spilte, et sånt spill som får meg til å glemme tid og sted helt hehe :smiley:

1 Like

4-5 % i Funcom er ikke krusning engang! :joy:

1 Like

ASP som dumpa?

gick 900k där vid 9:22 och ytterligare 600k vid 9:44

Er i hvert fall et move som han fint kunne stått bak. Kjøre opp kursen en del tiører, og dumpe aksjene noen dager senere. Et par kjappe hundretusener inn på kontoen der.

Er det ikke 3-4 dumper hver gang som er “vanlig”.

Unaturlig om det aldri skulle komme en korrigering tilbake. Men som sagt, det er mye psykolig i denne aksjen, spørsmålet nå er om folk hiver seg på eller ikke.

Atle hadde 4 mill den 2.01.18.

Anntar han kjøpte noe i går og, da mønsteret i går passer hans handlemåte. Dumpet 1.5 mill hittil i dag. Kanskje 3 mill til?

Tror ikke vi går noe særlig under 3 om han skulle selge seg ut…, med mindre lemmenflokken følger på.

Enten får man selge før han, eller så kan man like godt holde.

1 Like

Ingen dramatikk i dette.

3 Likes

då kommer de mao fler dumpningar. gjordes lite nu igen.

Bare å panikk selge! Sånn at jeg får kjøpt mere :joy::joy:

2 Likes

Litt humper i veien er bare å forvente, men momentet er sterkt opp nå.

P/E 18 på dagens kurs baserat på senaste 9 månaders resultat och 380 miljoner aktier. Dessutom en kassa på 150 miljoner efter Robur. Branschsnitt på gaming aktier ligger på P/E 30-40 idag. Varför handlas denna med sådan rabatt? automatisk rabatt för den är i norge? :stuck_out_tongue:

4 Likes

Vi er flinke på å gi rabatt :wink:

Fordi historikken er elendig. Er Funcom 2.0 reelt? I såfall er aksjen fortsatt bare halvveis reevaluert. :slight_smile:

4 Likes

okej så mao är det historiken som spökar fortfarande… surt att Robur köpte in sig för 88 miljoner nok då :wink:

2 Likes

At Robur kjøpte seg inn i Funcom er en del av 2.0 strategien til Funcom, som gjør at de får flere bein å stå på.

7 Likes

Hade varit väldigt kul om Funcom timeade nyhetssläpp med att ASP stod utanför aktien (allra bäst när han precis har dumpat). Hade liksom känts extra bra om man visste att han stod kvar på perrongen :wink:

4 Likes