Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Nei, men om noen kjøpte på 14,00 i dag så er det noen som er fornøyd med kort trade opp til 14,80.

Præcis det jeg mener

Jada alle er kjempeskremt…Ser det hver gang. På bunnen (som var i går/i dag) skal plutselig Robur selge, selv om de har sittet rolig hele veien ned fra 25, men NÅ, NÅ når kursen er lav DA skal de selge da. Jada… Tror jeg heller satser på at en langsiktig trend holder jeg.

8 Likes

Er jo logisk at største og langsiktige eiere selger på bunn? :slight_smile:

Funcom beveger seg raskt, og det vil den fortsette med, men det er også en bunn her, det er udiskutabelt, Ellers vil Funcom bli kjøpt opp.

Jeg tror skam også på den langsigtige trend

1 Like

Rart å ikke ha noen tråder på Ho som diskuterer FUN i dag. sjefshausseren må vel få kjøpt på lavere nivåene kanskje før han kommer tilbake?

Nå har vi jo fått indikasjoner på at mange har solgt, og det kommer alltid til ett vendepunktet hvor kjøperne blir flere igjen, nå fokuserer vi på caset Funcom og gleder oss til Jul. Jeg investerer penger jeg har og oppfordrer alle andre til det samme. Vi er i en særposisjon ifht veldig mange andre, og selv om det er surt å tape penger så betyr det iallefall for min del at jeg ikke får kjøpt meg mer uviktig drit jeg ikke trenger. Funcom lykkes i dag som både utvikler og publisher. De knytter til seg flinke folk som hjelper de å tjene mer penger enn de klarer på egenhånd, jeg har aldri listet troen på caset Funcom og tror flere vil få opp øynene for selskapet fremover.

1 Like

Det stanger litt på 14,80 her. passeres den er den lett over 15 igjen. Ingen grunn til denne nedgangen i utgangspunktet, så jeg tipper over 18 før julaften😉

4 Likes

3 Likes

Er tilbake i funcom etter lang tids fravær. Solgte før conan-lanseringen med 3X fortjeneste. Har ikke sett meg tilbake, før nå. Sjukt spennende å være tilbake i aksjen. Prøver å les meg opp. Noen som vil oppsummere hva vi har i vente i tiden som kommer?

2 Likes

To ord: mucho dinero

2 Likes

Kort oppsummert: Du kan gjøre det igjen.

2 Likes

Litt lengre oppsummert, de har to egne spill i pipelinen, to publishing-titler og har planlagt to publishing titler til. Alt sammen til og med 2020.

1 Like

Nydelig. I alle fall gøy å være inne i aksjen igjen. Glemt hvordan det er å måtte ha kaldt blod i årene.

1 Like

LOL, passende brukernavn? :joy:

Kanskje det man må ta for å klare å sitte i funcom…

Det hjelper :wink:

4 Likes

ingen problem dette her! Funcom leverer, og kursen vil gjenspeile det snart :slight_smile:

2019 Q4 er jo ganske snart også

1 Like

kjpte-p-18-solgte-p-1450-venta-p-11-fordi-ta

7 Likes