Det gjør han nok ikke. Bearded prosjektet er i stor grad annonsert og det er vist ting fra spillet. Dette er nok en annen IP og spill
@Evilfreud fast det är obvious att det är ett spel som är i ett spelbart läge som kommit långt i produktionen av hans text att döma. Dessutom är spelet unnanounced i den mån att de inte är publicerat mer än att Bearded Dragon utvecklar det. vi får se
Jeg krysser fingrene for at det er nytt spill. Bearded bruker jo ikke en av Heroic Signature sine IPer.
HAHAHAH
Beste svaret!
Siden det høres ut som han må snike seg og at det lønner seg å ikke slåss, heller jeg mest til spillet fra Bearded Ladies (ut fra bildet vi har sett). Det er ikke offisielt annonsert enda så det kan være det. Malmberg er styremedlem i Funcom og har interesser der selv om det ikke er en Heroic-IP.
Det som eventuelt taler i mot er at det er turn-based, men det kan jo sikkert lønne seg å la være å slåss der også.
Håper de som trenger det har joggeskoa klar, for her kan det bli mye løping etter toget!
Ett spørsmål, er det realistisk å tro på att CE og SWL har tatt ALLE resursene til både Oslo og Usa kontoret . Jeg tviler på att 90? kvinner og menn har sittet pal med bare dette. Hva tror dere?
Joel utalte på en stream i sommer at de i August ish i fjor skulle gå igjennom mengden ressurser de brukte på CE. Jeg tror egentlig ikke det var meningen at han skulle si det. Og jeg antar at pre produksjon av minst 1 nytt spill er i gang ( DVs mer enn bare konseptfase). Spill nr 2 tror jeg bare er i konseptfase.
Dæven - høres ut som Malmberg tester Bearded spillet (gitt de få hintene vi har fått om sjanger a la Commandos og stealth). Noe som igjen betyr at det kan være ganske så nærme ferdigstillelse
Passer bra med spilllansering nå. Jeg solgte ut tradingpotten med tap på fredag, og jeg tror flere andre også gjorde det i løpet av forrige uke. Da er det nok flere som har joggesko klare.
Jeg er jo såkalt oldis, så det blir ingen jogging på meg. Sitter derfor trygt og godt i restaurantvognen og venter på kelneren skal komme med champagnen!
Litt spesielt at en styremedlem i et børsnotert selskap kommet med en tweet som kan påvirke kurs …
Er dette innfor ?
Derfor jeg ikke tror det er bearded
Melding kan jo komme før Børs på mandag. Kan vi håpe
Vi har jo “vist” i mange måneder att på ett tidspunkt, ville nyhetstrømmen fra Funcom begynne å komme. Dette kan jo ikke komme som noen overraskelse på noen. Sier ikke att denne tweeten er starten på noe som helst. Men Funcom er på overtid når det gjelder å fortelle oss investorer hva fremtiden vil bringe.
Å att nyhetene fremover kommer ganske tett, er det vel ingen tvil om.
Blir spennende fremover å se om dere som trader mest eller vi som har akkumulert den siste tiden, og vel kan kategoriseres som longere vil dra det lengste strået utover mot våren.
Kan det være noe annet enn spillet fra BL da? I Q3-rapporten, for 3 måneder siden, kunne Funcom opplyse følgende om interne utgivelser:
Kan vel neppe være kommet så langt i prosessen etter 3 måneder? Vi vet imidlertid at de har kommet langt med BL-spillet, da de skriver at spillet har utviklet seg iht. prosjektets tidslinjer.
Uansett så er jeg glad jeg lott potten min være på fredag😁
Jeg satt med fingeren på knappen…
Starter tilbakekjøp til uka og frem mot Q4 rapporten☺