Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det gjør han nok ikke. Bearded prosjektet er i stor grad annonsert og det er vist ting fra spillet. Dette er nok en annen IP og spill :smiley:

2 Likes

@Evilfreud fast det är obvious att det är ett spel som är i ett spelbart läge som kommit långt i produktionen av hans text att döma. Dessutom är spelet unnanounced i den mån att de inte är publicerat mer än att Bearded Dragon utvecklar det. vi får se :wink:

1 Like

Jeg krysser fingrene for at det er nytt spill. Bearded bruker jo ikke en av Heroic Signature sine IPer.

3 Likes

image

11 Likes

HAHAHAH

Beste svaret!

3 Likes

Siden det høres ut som han må snike seg og at det lønner seg å ikke slåss, heller jeg mest til spillet fra Bearded Ladies (ut fra bildet vi har sett). Det er ikke offisielt annonsert enda så det kan være det. Malmberg er styremedlem i Funcom og har interesser der selv om det ikke er en Heroic-IP.

Det som eventuelt taler i mot er at det er turn-based, men det kan jo sikkert lønne seg å la være å slåss der også.

1 Like

Håper de som trenger det har joggeskoa klar, for her kan det bli mye løping etter toget! :joy:

2 Likes

Ryktene sier at @Hakon kjører taxi for de som bommer på toget. Men prisen er rimelig heftig :stuck_out_tongue:

7 Likes

Ett spørsmål, er det realistisk å tro på att CE og SWL har tatt ALLE resursene til både Oslo og Usa kontoret . Jeg tviler på att 90? kvinner og menn har sittet pal med bare dette. Hva tror dere?

Joel utalte på en stream i sommer at de i August ish i fjor skulle gå igjennom mengden ressurser de brukte på CE. Jeg tror egentlig ikke det var meningen at han skulle si det. Og jeg antar at pre produksjon av minst 1 nytt spill er i gang ( DVs mer enn bare konseptfase). Spill nr 2 tror jeg bare er i konseptfase.

1 Like

Dæven - høres ut som Malmberg tester Bearded spillet (gitt de få hintene vi har fått om sjanger a la Commandos og stealth). Noe som igjen betyr at det kan være ganske så nærme ferdigstillelse :minidisc: :flight_departure::money_with_wings:

3 Likes

Passer bra med spilllansering nå. Jeg solgte ut tradingpotten med tap på fredag, og jeg tror flere andre også gjorde det i løpet av forrige uke. Da er det nok flere som har joggesko klare.

1 Like

Jeg er jo såkalt oldis, så det blir ingen jogging på meg. Sitter derfor trygt og godt i restaurantvognen og venter på kelneren skal komme med champagnen! :champagne:

13 Likes

Litt spesielt at en styremedlem i et børsnotert selskap kommet med en tweet som kan påvirke kurs …
Er dette innfor ?

3 Likes

Derfor jeg ikke tror det er bearded

1 Like

Melding kan jo komme før Børs på mandag. Kan vi håpe

5 Likes

Vi har jo “vist” i mange måneder att på ett tidspunkt, ville nyhetstrømmen fra Funcom begynne å komme. Dette kan jo ikke komme som noen overraskelse på noen. Sier ikke att denne tweeten er starten på noe som helst. Men Funcom er på overtid når det gjelder å fortelle oss investorer hva fremtiden vil bringe.
Å att nyhetene fremover kommer ganske tett, er det vel ingen tvil om.
Blir spennende fremover å se om dere som trader mest eller vi som har akkumulert den siste tiden, og vel kan kategoriseres som longere vil dra det lengste strået utover mot våren.

6 Likes

Kan det være noe annet enn spillet fra BL da? I Q3-rapporten, for 3 måneder siden, kunne Funcom opplyse følgende om interne utgivelser:
image

Kan vel neppe være kommet så langt i prosessen etter 3 måneder? Vi vet imidlertid at de har kommet langt med BL-spillet, da de skriver at spillet har utviklet seg iht. prosjektets tidslinjer.

1 Like

Uansett så er jeg glad jeg lott potten min være på fredag😁
Jeg satt med fingeren på knappen…:flushed:

1 Like

Starter tilbakekjøp til uka og frem mot Q4 rapporten☺

6 Likes