Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Vi vet at det kommer et spill, og han har prøvd spillet. Han røper vel ikke så mye akkurat.

7 Likes
  • Conan Exiles launch och all den hypen det innebär
  • Nya säsonger av SWL
  • Bearded Ladies reveal + launch
  • #heroicsignatures och alla spel som kommer att utvecklas via denna.
  • Malmbergs tweet
  • Doomtrooper Game
  • 150+ miljoner NOK i kassan.

Allt detta har vi framför oss.

10 Likes

Jeg mener at Tweeten er innafor og lovlig da han ikke spesifikt identifiserer hva han har spilt.
Ikke en gang at det er et spill som har noe med Funcom å gjøre.

1 Like

Who cares😊
Etter marked stengte og før åpning. Kommer en nais melding før åpning mandag😎
I can feel it :joy::+1:

2 Likes

Litt Nano stemning her nå. Og de stakkars gutta har jo venta på melding i halvannet år snart

6 Likes

Ja for dette er jo ikke KJEMPE gammelt…

Gammal nyhet på deras sida som skrevs när PS3 var inne, så den är kanske 4-5 år gammal.

Sorry, fant ikke dato. Ser at dette er gammelt.

Koker godt på gamleforumet :joy:
Så jeg bare måtte…

Er veldig takknemlig for att du tok deg tid til å svare meg i dag Hektar. Uansett hva andre skriver om deg skal du vite att jeg synes att du er en kjernekar.
Hadde det ikke være for deg og dine hadde vi ikke ant hvor dårlig det sto till med Funcom.
Jeg tror ikke engang du aner omfanget av dine innlegg. Tenk om slike som du ikke hadde fantes på div fora. Da er jeg helt sikker på att fryktelig mange, hadde gjort veldig mange dårlige beslutninger.
Så for guds skyld ikke gi deg med folkeopplysningen du driver på med.
Jeg heier ihvertfall på deg, bare så du vet det.

5 Likes

Det er fullt mulig det er lovlig.
Om det kommer melding idag er vedr spill er der ikke noe å si på lovligheten.

Men tenk om en styremedlem i et oljeselskap hadde skrevet.
« Sitter her å ser på noen seismikk bilder, ser lovende ut men kan ikke si noe…»

Det blir på kanten useriøst uansett .
Burde holde seg for god til dette sett i lys av vervet han har i selskapet .

2 Likes

Ja helt enig !!! Og i tileg med tanke på alle de aksjene han har fylt til ripa::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

1 Like

Altså, så lenge han ikke annonserer et helt nytt spill på Twitter, må det da være lov med en liten teaser. Dette er da helt innafor. Han nevner ingen detaljer, i stor grad får man ikke vite noe nytt. Så jeg mener sammenligningen blir feil, det blir som at han skulle snakke om salgstall eller f.eks. betapåmeldinger.

Er verre at enkelte større aksjonærer får detaljerte planer fra ledelsen med lanseringsbilde (som jo har skjedd tidligere).

1 Like

Det er mulig å argumentere for at det er mindre musikalsk. Men at det er på kant med loven blir søkt å hinte til.

Fort, noen ring Hegnar :eggplant:

2 Likes

RT 13,50 8 te…
Edit: 13,80 så flott da

fusj og fujs ;D

Du klarte å komme med noe usmakelig/usakelig denne gangen også…

Som jeg skrev før helgen så tror jeg vi får en liten innhenting av kursen denne uken så lenge makro ser greit ut uten de store utslagene den ene eller andre veien. Det er begrenset hvor mange 4% markedet får i korreksjoner før det plutselig ser attraktivt ut igjen.

Skal jeg tippe hvordan løpet blir fremover nå, så vil jeg si at rundt 13 er bunnen for denne gang da jeg tror vi kommer til å stabilisere oss litt over før neste rapport. Om noen prøver seg på noe akrobatikk her da tallene trolig ikke blir blant de beste de har levert siste året, så kan vi kanskje få en liten dipp rundt disse, men det er jo naturlig at det veies opp av andre nyheter rundt CE og eventuelt andre prosjekter.

2 Likes

Oj gick de lite för fort för tradern? 14 sprängdes och direkt kom det sälj block under 14

Det ser ut til at det hjalp å ta tapet på tradeingpotten på fredag. Jeg avventer å handle noe mer til jeg ser makro roer seg. Sitter rolig med det jeg har

4 Likes

Volumet er høyere enn på flere dager og det i god tid før lunsj!

1 Like