Lurer på om vi ikke ser at mange nye Avanza eiere er joinet galskapet iløpet av dagen.
SWL 2 / Bearded oppdatering rett rundt hjørnet?
SWL S2, bør være her asap zulu. Bearded er nok noe utsatt. Men kommer mer CE info denne uken ( hvilke features som er med i launch edition).
Funcom er opp over en krone eller 8% og det er nesten heldt dødt i tråden. Tror egentlig det sier litt om hvor mange som står utenfor aksjen. Kan fort blir fryktelig trangt. Ikke at jeg klager :=)
Opptatt med å stirre på kursen. Tilbake i ettermiddag.
Jeg skrev bare at det ble søkt å holde det åpent for at det bestod i lovbrudd. Ikke meningen å være frekk hvis du tok det slik - må være lov å kalle spade for spade her inne.
Er enig med frodoen. Litt på kanten hva ett styremedlem kan tillate seg å si. Uansett om hva slags spill han sitter og ser på.
Jordbearbeidingsverktøy. Eventuelt masseflytter eller manuelt graveverktøy. Skjerpings!
Fredags spådommen slår til!
Takk for hjelpen mr Malmberg.
Det er på dager som dette jeg er glad for å sitte på litt flere Funcom-aksjer enn planlagt. 16,50 neste?
Se på forhold kjøp/salg. Lang vei til 16,5 pr nå ihvertfall.
Sliter litt med å skjønne enkeltes redsel for å gå for tungt inn i Funcom . Ingen fora har hatt en så dyp analysering av Funcom som her inne på Tek. Det jeg lurer på er dette, analyserer vi oss bort?
Det blir lagt frem så mye opplysninger både TA og andre ting om eventuelle ting som kan gå galt.
Selvfølgelig kan det gå skjeis, men vær så snill da folkens… IKKE legg bort tanken på att det kan gå brukbart, faktisk så kan det jo gå bra også. Sist men ikke minst, tenk om det går dritbra! Det er jo ivertfall hyggelig å leke med tanken.
Joda det blir postet ting om hvor bra det kan gå, men da blir det ofte tatt med forbehold om att dette trenger jo ikke slå til.
Jeg personlig har valgt å tro på att Funcom 2.0 faktisk finst. Att dette ikke bare er en gimmikk, funnet på av noen få for att de skal tjene noen slanter på sine aksjer.
Jeg synes vi det siste 1,5 året har sett en signifikant forandring i måten Funcom har blitt drevet på.
Det tar tid å snu ei så totalt skakkjørt skute som Funcom var.
Men jeg mener bestemt att vi kommer til å se fruktene av meget godt arbeid i løpet av denne våren. Det er hentet inn MYE penger på en veldig bra måte denne gangen.
Funcom har en plan for disse pengene, når får vi vite noe om dette? Våre venner svenskene, har ikke villet ta i Funcom med ildtang engang før nå. Vi har jo sett dette i flere kommentarer på diverse forasider, Funcom er dritbillig på disse kursene.
Joda det kan sikkert bestrides, men vi er nå i ferd med å få en situasjon der stadig flere eiere som synes att Funcom er billig kommer inn i aksjen. Hvordan vil dette påvirke kursen fremover? Blir det mange nok av dem og Funcom i tillegg gir oss noe av det vi fabler om hele tiden. Jo da går kursen oppover, kanskje til og med langt oppover.
Det ble postet noen poster for noen dager siden om att R/R ikke var noe særlig god om dagen. Vi lå vel da og vaket rundt 12,70-80. Beklager jeg skjønner ikke hva dere prater om engang, viss ikke de neste 3-5 månedene i funcom ser lyse ut. Hva skal da til for dere for att ting skal se lyst ut? Gidder ikke ramse opp hva som kommer, det vet vi jo. Det som trigger meg MYE er hva Funcom har tengt å bruke 150Mill på fremover. (selvsagt går noe til drift).
Jeg har brukt den siste tiden til å laste opp så mye jeg tåler av aksjer og har gjort det fordi jeg faktisk tror på att jeg skal få tilbake MYE mere penger enn det jeg investert.
Tror kanskje vi må vente litt på kurser dit opp!? Jeg er jo meget positiv til Funcom, og legger ikke direkte skjul på det. Det som er så dritt er at vi vet det kommer noe snart men ikk helt hva det er og når
Det var ikke ment heeelt bokstavelig. Ihvertfall ikke på kort sikt. Vet ikke engang om vi er ferdig med 12-tallet. Det var mer ment som en tullete hype.
Det jeg ser for meg er at vi når ca 21 kr før launch, men det forutsetter at endel ting slår til:
- Kampsystemet blir godt tatt i mot
- Xbox-patchen de kommer med i mars overrasker skikkelig positivt
- PC-versjonen blir sett på som stabil
- De kommer med en roadmap for Conan Exiles som blir godt mottatt
- Funcom kjører et vellykket PR-kampanje
Det et et par jokere i tillegg, som gjør at ikke alt det over trenger å slå til:
- Bearded dragons spillet blir vist og godt mottatt
- Funcom får en publishing-avtale til
- Heroic Signatures får en kontrakt for en av IP-ene
- Funcom avslører sitt neste store spillprosjekt og det blir godt mottatt
Ser vi på samme forholdstall?
Tid for litt HYPE!
Så hva skjer når lunchen er over.
-
- Vi skal videre opp
-
- Dagens høyeste er nådd, vi skal ned
0 stemmegivere
Kanskje en liten hitler film også?
Må jo koke særdeles hos Jens Christian i DN og i HO redaksjonen
Kan si oss fornøyd med 14 idag og rolig stigning mot 15 på fredag Så 30-40 øre i uken frem mot fulllansering