Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ooo Asian-style byggestil og ninjasverd.
Sweeeeeeeeet.
Da blir det ikke MYZ i kveld, ser det ut som!
Begynner å få det travelt med å cleare Funcom content! Good job FUN :smiley:

2 Likes

Kan det henge sammen med Japan-releasen av Funcom i forrige kvartal? :smiley: :smiley: :smiley:

1 Like

Jepp - Spike-Chunsoft bistod i utviklingen av DLC’en (ref. @Evilfreud på Discord).

Yupp.

:smiley: #kyniskDLC :stuck_out_tongue:

1 Like

Det var jo bare tull og sløsing av penger… . Er veldig glad Funcom ikke holder på slik idag.

Men fy f… og betegnende det er at e24 journalisten klarer å klistre et 10 år gammalt bilde som ikke har noe med saken å gjøre til notisen! Udugelige media…

3 Likes

Det var nok et kulere bilde å bruke enn et screenshot fra spillet? :stuck_out_tongue:

1 Like

Kan hende at Funcom sløste med penger den gangen, men de fremstod ihvertfall litt mere “sexy” for publikum og investorer enn det de gjør idag…

https://rockpocketgames.com/

Stabil sida :joy:

Dette feks hadde vært et passende bilde:

5 Likes

Du mener dette:

cashorama

11 Likes

kan bli ditt om du byr over 3K pund =)

Prøv https://www.rockpocket.games
:slightly_smiling_face:

1 Like

Please do not use the old ‘@rockpocketgames.com’ email addresses as they are compromised. :smiling_face_with_three_hearts:

Dersom Funcom velger å bruke 50 mill på å bytte liste må jeg virkelig revurdere posisjonen min. Dere kan jo ikke mene at dette ville vært smart?

Dette er sånn Starbreeze holdt på. Se hvordan det gikk.

Si meg, hva har man å gjøre på en ny/større liste dersom selskapet ikke har inntekter?

Bruk pengene på å utvikle spill, internt og eksternt. Så lenge Funcom fortsetter å gjøre dette, med gode spillideer, så vil aksjekursen komme etter

7 Likes

Spännande… Stora ATVI var förläggare på Shiftlings (rock pocket games) på PS4!

Tror Funcom vet hva de driver med uansett.

(Bare jeg som lurer på hvorfor to norske menn som både snakker og skriver flytende norsk må maile hverandre på engelsk? Sikkert greit å vedlikeholde språkkunnskapene da.)

5 Likes

Helt enig.

Det er bare tull å snakke om å bruke penger på å bytte noteringsliste.
Alle som vil ha FUNCOM finner Funcom på OSE på samme måte som alle som vil ha THQ finner den i Sverige.

Funcom skal bruke penger på å utvikle spill med tilbehør med mest mulig kvalitet så kan de heller bruke penger på å forsterke sin IR avd.
Bruke penger på å flytte til svensk notering er penger ut vinduet .

7 Likes

Finns bara 3 tjänster ute nu till NC kontoret i US

har för mig de var väldigt många för inte så längesen?

2 Likes

Stemmer det.

Översatt till verkliga livet:

Om jag hade varit en bagare så hade jag inte ställt mig i en bar för att sälja bröd. Folk som är i baren vill ha öl & drinkar -inte bröd.

Lite så tänker jag om handelsplatsen för aktier också; du bör se till att vara listad på en handelsplats där du når ut till så många som möjligt som kan tänka sig att köpa din produkt -i bagarens tillfälle exempelvis en matbutik. Visst; sitter man i baren så kan man alltid ringa en kompis (Avanza) som är i matbutiken (OSE) att köpa med ett bröd (Funcom) om man skulle vilja ha det och inte flytta på sig. Men det enklaste är direkt dialog med bartendern (Nasdaq sth).

Det här är kanske det flummigaste inlägget jag har gjort på länge :grin: . Hoppas poängen kommer fram. Jag välkomnar motargument och ser poängen med att det är dyrt osv osv. Men från mitt perspektiv är det nästan ett nödvändigt ont för att komma vidare på stegen och inte ett steg upp -två tillbaka.

3 Likes