Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

RSI viser tydelig at aksjen er utbombet og oversolgt i hvert fall

1 Like

En medlem på forumet. Fick nog och sålde sig ut från Funcom för några månader sen.

1 Like

Jag tror helt enkelt att Funcom slappnade av i IR frågorna när man fick in Robur Ny Teknik. Jag tror inte de var särskilt svårt att få in Robur då för vid den tiden köpte dom allt. Det måste vara ett rejält misslyckande och inte fått in fler fonder ännu. De är därför vi ser dessa tragiska rörelser.

Det är dags att Funcom förstärker IR. Rui och Stian har extremt fantastiska egenskaper men tror inte de är rätt män för att prata med större investerare.

1 Like

Jeg er faktisk villig til å ta det veddemålet. Mulig vi kan få en minidump men det er bare å glemme at vi skal så jævlig mye lenger sørover

Aldri godt å vite hvor langt ned noe skal men på lang sikt kan de kommende månedene vise seg å bli gull verdt for Funcom. De er jo fint stilt til å kunne utnyttte dårlige tider med tanke på nye gode avtaler.

1 Like

Bra Håkon! Måtte avkastningen din bli stor og fet.

2 Likes

@dweller handlet vel endel godt oppe på 20tallet og virker avslappet til det som skjer nå. Er jo ingenting fundamentalt som tilsier at vi skal ligge her nede. Aberet er at de som må selge, selger. Da forsterkes robotenes jernhånd over aksjen.

Jag tänker också att man måste jobba aktivt med långsiktiga investorer a’la Robur.

Där bör de lägga krutet framöver!

Takk det samme, vi har alle det samme endgamet. Bare å sørge for å holde fast de som er lettskremt :facepunch:

2 Likes

Japp. Förstärkt IR och bevakning är det som gäller. Köp uppdragsanalyser nu! Funcom måste UTBILDA marknaden. De är inte vi som ska göra det.

2 Likes

Veldig tøysete å selge på disse nivåene syns jeg. Ble noen lodd til i tidlig julegave til meg selv!

1 Like

Kunde inte sagt det bättre själv! :+1:t2:

Volumet tilsier at noe er på gang, 300k omsatt til nå. Folk skjønner tegninga

Han har et mye lavere snitt enn det og jeg tror han akkurat bikket minus nå. La oss håpe han ikke er gearet.

Kommer nog inte hända. Dom har tydligen bestämt sig för att betalanalyser är något dom är alldeles för fina för att använda sig av. Bara för att dom råkade hamna i trubbel en gång så är nog den dörren stängd för alltid tyvärr. Trots att alla andra gamingbolag använder sig av det.

Det er riktig. Men du mener da at 50% ned siden toppen av mai, er som forventet med tanke på markedet? Litt mye, synes jeg da.

De er nok ekstremt forsiktige med dette etter Prestigo-bråket.

1 Like

Det som är trist är att jag tror många av säljarna är småsparare som sväljer stoltheten och säljer. De ser inte slutet på historien och jag kan förstå detta också! Måste själv påminna mig om att jag är inne i ett längre perspektiv och att kursen kommer gå upp igen förr eller senare.

1 Like

Nå har jo både ceo, cfo og nytt styremedlem kjøpt aksjer på mye høyere nivåer enn dette. Det kan komme noen flere innsidekjøp nå.

1 Like

Høres ut som positiviteten er tilbake, RSI oversolgt, gode FED nyheter så er vi på vei opp :chart_with_upwards_trend:

4 Likes