Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Kjøpt hele veien ned - her nede inkludert.

Ved Q4 presenterer selskapet historiens beste resultat, og går gjeldsfrie inn i 2019 og 2020 med flere prosjekter enn noen sinne.

Slik sett er valutakursene og skattefordelen @antzzo og @Christian oppdaget i går bare ekstra bonus.

2 Likes

Skulle så gjerne handlet her nede jeg og. Men må vente på mer cash. Tar ikke av julekontoen for å si det sånn. Enten får jeg sjansen senere til å handle billig. Eller så får jeg sjansen på å selge de jeg har dyrt.
Men fy faen jeg angrer på at jeg ikke solgte sist nå på 18. Hadde telefon i hånden å skulle bare trykke Ok på ordren. Men nei da. :crazy_face:

1 Like

Såså kara… lukter nyttårsrakett dette😋

Når Funcom presenterer Q4 og årsresultatene;

Capture

6 Likes

Begynner å bli liv i X2’en

image

4 Likes

Har Nordnet gjort en endring mtp Funcom? Den har blitt vist som rød så lenge, men nå ser jeg den står som blå. Noen som vet hva det betyr? Det er også et + tegn der nå. Bug hos Nordnet?

3 Likes

Blåfargen innebærer at aksjene dine nå er verd mer enn du ga for dem, flott!

Plusstegnet betyr at det er en bulltrap og du bør selge alt.

2 Likes

Morsomt å ha kjøpt 8 øre fra bunn i dag. Opp over kronen derfra nå. Skulle bare tradet med litt mer av porteføljen, så hadde dette blitt veldig bra. :stuck_out_tongue:

9 Likes

Samme her. Stuntet jeg måtte gjøre her de siste dagene, som jeg var redd skulle se ut som idioti, ser jo nå ut som helt genialt :stuck_out_tongue:

2 Likes

Penger på gata er penger på gata.

2 Likes

Det er lett å være etterpåklok! :joy:

Är detta varför svenskarna säljer FC?

1 Like

Er litt rart, er 10x så mange eiere i Starbreeze som i Funcom. Store forventninger til konkursforhandlingene da? :stuck_out_tongue:

1 Like

Knapt noen vet om at Funcom eksisterer, og hvor bra caset er. De få som har forsøkt lykken har blitt bombet på hue og rævva ut mens de ikke skjønte et spøtt av kursutviklingen :slight_smile:

2 Likes

Nå som olje er opp, skal vi vel opp i morgen og. Er ikke Funcom et sånt norsk oljeselskap?

1 Like

Nei. Vi skal selvfølgelig ned

Nei, funcom går ned på negativ makro. Men går ikke opp på positiv :smiley:

1 Like

Både OSEBX og Funcom var opp i dag. Tilfeldig? :stuck_out_tongue:

Dead cat bounce? :rofl:

Muligens en god ide det der -
Kan et navnebytte hjelpe tro?

FunOil - “coming soon to a Stock Exchange near you”