Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

I dag fikk selv Nitro motherfucking Games SEB-dekning.

Hva pokker er det det Funcom- ledelsen driver med!?

De var iallfall IKKE på alle de stedene her, som Nitro sine IR-folk har vært:

18 Likes

100 % uppsida på SEBs rek av Nitro med… som omsätter ingenting och har 2 floppar på raken

3 Likes

Jamen du er her? men henger ikke her? Altså er du her¿ eller er du ikke her? Det der er sånn kvinnelist som jeg ikke liker :confounded:

2 Likes

Bare si unnskyld og kjøp blomster ASAP!

2 Likes

Ikke noe problem. Jeg rir under mitt fulle navn her inne så jeg gjemmer meg ikke bak et random nick

Nei da, folk kan være både med og uten penger :crazy_face:

Aksjerik
Du må meget undskylde, men det virker som om, at penge gør dig Sint.
Du har nu solgt med tab og skaber dig.
Hvis ikke du investerede i aktier med håb om gevinst, er det bare tågesnak og svadaer du fyre af mod os andre, der ser lidt mere nøkternt på det.

1 Like

Bytt nick til Predikanten asap :muscle::muscle::muscle:

100% oppside.

Får handle litt der da=)

Instämmer helt & hållet -där Funcom befinner sig nu är det extremt viktigt att synas i alla sådana sammanhang! Där har Nitro gjort ett bra jobb och säkerligen därför som SEB tar upp dekkning. Bra jobbat av Nitro! :+1:

Mindre bra av Funcom…

1 Like

@Aksjerik,gi deg nå. Du gjør det bare værre for deg selv med dette! Livet går videre vettu :wink:

1 Like

I praksis så anklager du oss for å være deg.

Penger er bra, mer penger er bedre, målet med å være på børs er å tjene penger. Ikke noen skam i det. At du investerte for mye penger fordi du er for grådig var ditt problem, ikke vårt :slight_smile:

Dette emnet er midlertidig stengt grunnet et høyt antall varslinger fra fellesskapet

Åpnet denne tråden igjen nå. Slettet en del innlegg og Aksjerik har blitt bannlyst grunnet gjentatte brudd på forumreglene.

20 Likes

Imponerende med tanke på at Nitro præsterede et underskud pr aktie på 23,04 Skr

Stora dagar och årena kommer för Funcom också :grin:

3 Likes

Sååå hva tror dere fremover. Global børs nedtur de neste 12-18 måneder å gratis Funcom aksjer eller? :crazy_face:

Det irriterte meg noe veldig at jeg ikke kjøpte nede på 12-tallet sist gang, da hadde FUD virkelig satt seg i kroppen. Det har ikke gjentatt seg. Vet ikke hvordan det er med andre?

2 Likes