10% + ned i morgen?
blodrød nasdaq…
Tror egentlig ikke det nei, men hadde jeg vært overraska? Nei
Edit : Fed hevet renten, da er det ned imorgen.
Hvis du ser ta for osebx sammen med ta for funcom så synes jeg ikke du skal se bort i fra at den fint kan finne på å dippe til neste hovedstøtte.
Hvis bunnen fra i dag testes og holder så synker sannsynligheten for det en liten smule.
Jeg tar gjerne litt mer aksjer, vil anta flere gjør det samme. Korreksjoner kommer alltid og da bør man benytte anledningen som byr seg spesielt i selskaper som faller på tross av god drift og resultater
Det var väl ingen chock precis. Men det är klart; Funcom lär ju störtdyka efter beskedet.
Noen som hadde julebord i natt😀?
Ikke gå på forum i fylla!
Kjipt med makro men…
Noen her mente det var god støtte på 11 et sted. Det er definitivt støtte på 10. Den holdt ca 100 ganger sist. Jeg venter med å gire til vi nærmer oss der. Kommer til å få et meget lavt snitt om jeg får lov til det. Begynner nok å handle litt før, siden jeg regner med det er nivået alle ønsker å handle på.
Skappar ni panik för att köpa billigt själv?
På disse kurser så er det plutselig helt nydelig at det er så lavt for alle har midler til å «fylle» på og snitte ned…nei…alle har solgt og da er lavere kurs gavepakke fra oven, er ikke mye lit å finne på forumet for tia.
Intangible Assets, er det verdien de mener IPene har?
Bokførte verdier ja, må ikke misforstås med reelle verdier. Handler om aktivering av utvikling av IPer til kommersiell inntjening.
Funcom er overfylt av tradere og kortsiktige som er hovedgrunnen til dette fallet. Det snur nok snart, mange har solgt
Spørs jo hvem de har solgt til Mulig aksjene bare roterer rundt.
Men mer seriøse investorer vil på et tidspunkt begynne å spise aksjer.
Stämmer inte riktigt. Intagible assets är både aktiverade utvecklingskostnader och investeringar i exempelvis MYZ
En splitt ja
Så det er fiktive verdier minus reelle utgifter?
Fiktive verdier blir helt feil å si.
Men er det et konkret regnestykke som gir verdiene, dvs at dette er det de har betalt for å komme dit de er med f.eks MYZ. Eller er det litt skjønn inne i bildet?