Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Logger på her i kveld og konstaterer at aksjen gikk 14,5 % i dag…#meehh:joy:

2 Likes
14 Likes

Kjøpte 5K til i dag. Er joggesko på nå tror jeg…

Kjøper på 09.25 dippen :wink:

1 Like

Som bestilt.

1 Like

Yep, spørsmålet er om vi skal mer ned eller om folk handler nå.

Jeg var litt tidlig ute og kjøpe 15k på 14,81 Skulle ventet 5 minutter…

Var vel ikke før på slutten av dagen den gikk opp igår, holder meg litt optimist enda. :smiley:

Ikke mye omsetning som skulle til for å få den ned 40 øre.

Ikke mye styrke i det.

1 Like

Om Funcom følger sitt vanlige mønster så vil det skje ting mellom 1015 og 1030.

Har vært bra omsetning i dag frodoen? Vi er bare 30 min inn i dagen! Dette må jeg si går som forventet.

Det som er jokeren her er jo når meldinga kommer… om de slipper spillet fri til løsmunnede som fredrik, så er de nesten nødt til å komme med noe ganske kjapt…

Ser det er mye rødt på børsen i dag. Helt ok at Funcom også dipper litt. Meldingene kommer. bare å smøre seg med vaselin og vente ;D

1 Like

ikke kjemperart etter en 15%-dag i går at folk er litt avventende, skal litt til å bare dundre videre oppover på no news

Satt akkurat og vurderte å slenge ut en blokk på 14.60 men fikk uventet hjelp :grinning:.

Da slapp jeg å risikere mine til en større fisk.

Nu känner jag igen aktien igen. Trader flyttar block och leker i låg volym

1 Like

Kjøper du eller selger du? Store ordre som forsvant nå

Begge deler. Men det er det en større fisk som også gjør trur jeg… Jeg blir bare gullfisken i akvariet til jedda.

Da heier jeg på gullfisken! :star_struck:

1 Like

@Shadowsbane Du vet att du skriver i ett publikt forum att du funderar på att slänga ut ett block för att suga åt dig aktier. Jag tog en print screen iaf :smiley:

De verkar vara helt ok och göra lite som man vill i Norge

Yes jeg tror ikke det er ulovlig å selge og kjøpe aksjer samtidig. Om jeg vil legge ut en salgspost på 14.70 og samtidig kjøpe under 14.50 så tipper jeg det er lov :wink:

2 Likes