Vår venn fra Trondheim fikk jo slutt på dette i fjor da noen holdt på på samme måte. Vet ikke hva han truet med, men jeg tror det virket.
Bagger du tenker på?
Det hadde utvilsomt gitt en mer stabil og forutsigbar kurs. Omsetningen hadde nok dalt endel og traderne/dags og ukes spekulantene hadde blitt færre, men positivt for de fleste som ikke trader noe særlig.
Er vel heller MK1 det er snakk om
Stemmer det var noe der.
Kan vel hende det skorter litt på viljen til å rydde opp også? Om det ikke hjelper å sende masse mailer så er det jo mulig å ta en telefon. Kan hende det hjelper, når de tydeligvis ikke responderer spesiellt på henvendelser pr mail.
Snyggt! Sådant här behövs för att de ska bli förändring i det stora hela.
Mine aksjer som ligger til salgs ER til salgs bare sånn at det ikke er noe tvil om det . Samtidig kan jeg godt kjøpe noen fler dersom aksjen skulle gå nedover!
Samtidig er det jo kjipt om salget mitt går igjennom og kursen stikker etterpå☺
Er dette innafor antzzo?
Det er jo greit så lenge både kjøpsordre og salgsordre er reelle.
Jeg vet ikke hvordan de skal bevise dette, blir vel å avdekke gjentagende mønster… men får se om det blir gjort noe med problemet…
Gikk 14,5% på mindre enn det i går
Når 14,80 ryker om litt så er det 16 kroner neste
Kan noen fjerne den dritt sperren
Kan se ut som om den går nå? Vi så iallefall i går at det finnes folk som tar slikt i et jafs.
Etter den er det ikke mye som skal til før vi bryter gårsdagens sluttkurs.
Brudd på gamle 3.15 a` kr15.75 det lades opp til nå. Da skal kursen opp 5,75kr til 21,5kr fra et teknisk ståsted. Dette etter lang tids konsolidering i rangen 10.0-15.75kr.
1-2-3 alle ta 20k te.
Skulle gjerne grust sperren , men da må vikinglotto eller eurojackpotten min kicke inn