Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Vår venn fra Trondheim fikk jo slutt på dette i fjor da noen holdt på på samme måte. Vet ikke hva han truet med, men jeg tror det virket.

1 Like

Bagger du tenker på?

Det hadde utvilsomt gitt en mer stabil og forutsigbar kurs. Omsetningen hadde nok dalt endel og traderne/dags og ukes spekulantene hadde blitt færre, men positivt for de fleste som ikke trader noe særlig.

Er vel heller MK1 det er snakk om :slight_smile:

3 Likes

Stemmer det var noe der.

Kan vel hende det skorter litt på viljen til å rydde opp også? Om det ikke hjelper å sende masse mailer så er det jo mulig å ta en telefon. Kan hende det hjelper, når de tydeligvis ikke responderer spesiellt på henvendelser pr mail.

Snyggt! Sådant här behövs för att de ska bli förändring i det stora hela.

1 Like

Mine aksjer som ligger til salgs ER til salgs bare sånn at det ikke er noe tvil om det :grinning:. Samtidig kan jeg godt kjøpe noen fler dersom aksjen skulle gå nedover!

Samtidig er det jo kjipt om salget mitt går igjennom og kursen stikker etterpå☺

Er dette innafor antzzo?

2 Likes

Det er jo greit så lenge både kjøpsordre og salgsordre er reelle.

1 Like

Jeg vet ikke hvordan de skal bevise dette, blir vel å avdekke gjentagende mønster… men får se om det blir gjort noe med problemet…

Her er meldingen din @h3nk1 :smile:

11 Likes

Gikk 14,5% på mindre enn det i går :joy:

3 Likes

Når 14,80 ryker om litt så er det 16 kroner neste :slight_smile:

1 Like

Kan noen fjerne den dritt sperren :stuck_out_tongue:

1 Like

Kan se ut som om den går nå? Vi så iallefall i går at det finnes folk som tar slikt i et jafs.

trenger noen med dyp lommebok @Dweller feks.

Etter den er det ikke mye som skal til før vi bryter gårsdagens sluttkurs.

Brudd på gamle 3.15 a` kr15.75 det lades opp til nå. Da skal kursen opp 5,75kr til 21,5kr fra et teknisk ståsted. Dette etter lang tids konsolidering i rangen 10.0-15.75kr.

2 Likes

1-2-3 alle ta 20k te. :slight_smile:

2 Likes

Skulle gjerne grust sperren , men da må vikinglotto eller eurojackpotten min kicke inn