Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Skulle vært moro om det gikk opp på en fundamentalt god rapport engang? Akkumulert “masse” på 17-17.50

2 Likes

Fint om du eller andre som evt. sitter på den kan sende meg den på PM (eller bare poste den her).

Den er postet her tidligere.

kom for en uke eller to siden den meldingen.

Jeg finner den ikke :man_shrugging:

Altså, jeg vet den er omtalt - jeg er interessert i ordlyden / selve meldingen.

kanskje på aksjonærlister tråden?

4 Likes

Takk. Jeg har ikke fått den riktignok, selv om jeg har en konto på Nordnet - hvordan mottok du meldingen @Savepig?

Edit:

Merk hvor godt plassert den partyhatten er på min Pepe (@Konamixx liker denne setningen) .

1 Like

I den notorisk ustabile innboks funksjonen som er i nettbanken deres.

1 Like

Har heller ikke fått den, på min relativt sovende konto.

Kanskje er det bare de som aktivt handler Funcom via nordnet som har fått den :male_detective: ?

Jeg har fått den. Pussig at den ikke ble lagret i innboksen på Nordnet, er borte nå.

Den der innboksen nordnet har er klin kokos. Meldinger kommer og går, og lest/ulest endres hele tiden.

Skal sies at Funcom var første aksjen jeg tenkte på når jeg fikk den.

1 Like

Tekinvestor: Stedet der viktig info blir lagret for ettertiden.

6 Likes

Tekinvestor: Om du ikke selv er et vandrende bibliotek, så kan du forsatt ha tilgang til ett, hvor hen du befinner deg :slight_smile:

4 Likes

Vem som hatar så mycket Funcom att ens på så fint börs dag kan inte sluta på plus sidan? :grimacing:

Samme møterom som ifjor

4 Likes

Lett å skjønne hva som kommer av nyheter når naboen er denne, eller ren tilfeldighet?

7 Likes

Naboen? Hvor har du det fra? Slått opp i boka?? :joy::joy:

1 Like

Møteromsnaboen :baby_chick::face_with_monocle:

2 Likes

Ja hvorfor ikke? WB har vel peng til å doble dagens kurs ved et oppkjøp. https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Warner_Bros._Interactive_Entertainment_video_games

1 Like

Flott å se at MYZ selger igjen på salget. #50 GTS nå, men kryper sikkert høyere. God feiring i morgen! :tada::norway:

10 Likes