Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Så bra da, blir dyrt å komme seg inn igjen :yum:

1 Like

Hmm, vi får se🙂

Tror det blir billigere en 17.

Sagt av mange før hver “trigger” siden CE release, og jeg blir sittende. Har ikke blitt dyrt for de som ventet. Nedgangen kom :sweat_smile: Jeg sitter fortsatt.

4 Likes

Som nevnt over, en rotten gjeng :weary:Jeg blir sittende åkkesom på disse nivåer.

2 Likes

F… j… tulleaksje… Hvor utålmodige går det an å være? Må selge ut på dumpepris hver gang vi beveger oss litt oppover…

1 Like

Jeg tror, mot strømmen, at det kommer til avslutte på årets høyeste etter rapporten :+1:

1 Like

Sitter og venter på at den åpenbare trolle posten min skal bli skjult, i stedet går det troll i ord! Haha ler så eg pesser på meg…

Men blir bra dette dere, slapp av! Solide resultater ventes! :slight_smile:

Aksjonærene i funcom er sine egne verste fiender.

Alle som er på dette forumet vet at Q1 blir helt fantastisk. Likevel selger man som hodeløse høns. Idioter.

Det funker å selge slik som nå, helt til det ikke gjør det lengre. Da blir det plutselig 2 kroner opp for å få tilbake aksjene. Jeg tror til og med Atle synes det er billig nå :+1:

1 Like

Jeg er med å saksøke selgere skulle absolutt vært strengt forbudt. Tenke seg til at noen selger uten at det er godkjent av Durek eller Kongen.

Bare 1 ord er rett. SKANDALE!!! :innocent:

Ha en fin dag og lykke til med resultatdagen i morgen,

4 Likes

Sist jeg sjekket hadde Durek fremdeles høyere kredibilitet enn deg. “1 million grunner til å eie Funcom” :joy:

14 Likes

Haha. Der fikk du smake din egen medisin! Nå er du stuck på vei ned sammen med de andre!

Er du sikker på det ?

3 Likes

Tipper aksjene hans ligger strødd fra dagens høyeste og et stykke ned på 17 tallet.

Dårlig med gevinst på siste “trade” i såfall

Funcom som vanligt… imorgon dom köper 2kr dyrare :smiley:

Jesus, sauegjeng aksjonærene i funcom ja. Tenkte til meg selv i morgest, kanskje jeg skulle solgt halvparten bare for å sikre meg…god tanke det. Fette dum er man!

1 Like

Fikk bange anelser når jeg så dobbel sperren i dag tidlig ja…

Stannade runt -5%, ser inte riktigt vad problemet är? Mindre fall än det brukar va och volymen är väldigt blygsam. Ser bra ut tycker jag!

Och ni som är irriterade vill jag hälsa välkomna till Funcom: ”det blir bra på sikt!” :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

På sikt ja hehe, den har jeg hørt lenge nå :joy:. Nei da, god avlastning på 2 år, men ser absolutt ett grunnlag for bedre avkastning så vil ha mer før jeg gir meg. Greed is good.

1 Like