Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Spilte hele serien igjennom for noen år siden, og var meget positivt overrasket over det første i serien som skiller seg ut fra de nyere. Er et spill og en historie en kan nyte i sitt eget tempo, og passer voksne ganske bra vil jeg påstå. Anbefales fra her også!

Meget bra med HD texturer da, men jeg mener at mye av de originale bakgrunnene gikk tapt etter produksjonen, så et er noe av problemene med at de skulle oppgradere spillet sterkt senere da. Men texturene er vel mest for de figurene som beveger seg på skjermen så vidt jeg vet, så da er de bare klarere tenker jeg.

Er det olje eller lakseprisen som er ned i dag :rofl:

21

3 Likes

Den skumle kvartalsrapporten imorgen :wink:

Frivilligt som kan äta upp 120t aktier? :smiley: så att vi kan köra vidare…

Spærreleg i gang

Redeye lower their estimates for Q1, but higher for Q2

Jepp - de øker litt for året totalt sett også. Litt lavere estimat for EBIT riktignok.

Synes er fint at de tok ned Q1 litt, lå vel høyt. Personlig har jeg tenkt at en omsetning på 4,5 - 5 MUSD er sannsynlig.

De bruker for øvrig SteamSpy i altfor stor grad synes jeg. Utrolig stor usikkerhet i tallene derfra, og de er gjerne for lave.

Men som alltid er det positivt å overgå forventninger enn omvendt.

2 Likes

Enig i det.
De ramte jo også lidt lavt på Q4/full year

Den pinglesperren på 100k skal tas ut snart. UNZT!

På denne dagen i fjor var kursen på…24,70 :sunglasses:

1 Like

Bare et spørgsmål om at være langsigtet nok, så kommer vi dertil igen.

Men det var tross alt før rekordinntekter, dune-avtale og at man fikk klarhet i at MYZ og CE er blitt pengemaskiner :upside_down_face:

10 Likes

I kjent stil skviser en saften ut av sitronen

Å nei å nei ingen støtte, nå KRAKKER vi… !

Du har helt ret.
Funcom har ingen støtte mod opkøb

Håper virkelig at dere som solgte seg ut i dag må kjøpe tilbake på 19 +. Kos og klemz

1 Like

Det lå vel litt i korta dersom man så i TA tråden i går og fulgte med på hvem som har solgt på shareville i dag. Det er et par tre kjenninger som ville ut.:slightly_smiling_face:

Forholdsvis rotten gjeng aksjonærer i Funcom :see_no_evil:

7 Likes

Sitter i NANO i årevis i håp om en nyhet som en gang kanskje kommer, men klarer ikke å sitte i Funcom i mer enn noen dager.

Ingen nevnt :innocent:

1 Like

Kan fortsatt hende vi får en spike på CU launch, men ellers er det vel bare å smøre seg med tålmodighet, vente på ørkenvandringa og kjøpe igjen på sensommer/høst.