Funcom og Petroglyph har hatt “They Are Billions” som en inspirasjon for CU, jeg tror ikke de legger seg høyere enn det i pris. Med andre ord tror jeg pris ved release blir $24,99.
They Are Billions er i EA og de har tenkt å øke prisen når det går ut av EA
Vel, jeg tror de ender opp der likevel.
Ved release av CE gikk de for samme pris som Ark ved release, det til tross for en i utgangspunktet sterkere IP i første omgang. Begge EA.
De er heller ikke først ute, da tror jeg det blir feil å ta en pris som er høyere enn spillet de har som inspirasjon.
Prisen på They Are Billions vil gå opp, akkurat nå er det bare randomized maps. Jeg har spilt det ganske mye og liker spillet veldig godt.
De jobber med kampanjen nå, og det ser bra ut, jeg forventer en vesentlig stigning i pris når de lanserer fullversjon:
http://www.numantiangames.com/2019/02/27/they-are-billions-update-campaign-development-ii/
Om 10% av oss lastet nå så ville aksjen tatt av, for manipulatorene… kremt… selgerne, er svake nå. Føles hvertfall slik
Jeg tipper Petro får milepæl utbetalinger, samt en bonus om spillet gjør det bra.
Tror da mer på en cash bonus enn % av salget.
Interesse for Dune. Dette er bare bitte bitte litt. Og hvorfor skriver de om dette? Jo fordi Funcom og fordi Dune.
Enig i det, men i latskapens navn så estimerer jeg heller deres del av inntektene som prosent i stedet for å ta helt ville gjetninger på “hva hvis det selger X, så får de Y.” Jeg antar jo at funcom får 100% inntil alle kostnader er dekket og så ett sted over der begynner petroglyph å få bonuser, men eh - hva de får osv er jo umulig å estimere.
Er langsiktig, blir å sitte rolig med 100 % av beholdningen de neste årene, ser på investeringene i fun som pensjonssparing. Har en god del cash klar til å øke ytterligere. Er helt enig med deg når du du trekker frem tidsperspektivet på minst 2 år. Jeg tenker hva kan RUI å CO få til i løpet av 5 år - 10 år?
Rett opp igjen i dag?
EDIT: Noen tenker så det knaker. Tomt for dumme aksjonærer som regner aksjer… What now R2D2?
Basert på auksjon så sier jeg ned
…18 månader -music to my ears!
Ser noen roboter filer med noen aksjer på 14,732.
Hvis vi har nye investorer i aksjen, så ville jeg tro at vi kan komme til å se at noen soper til seg 50 000 aksjer under 15 i nå snart😊.
Tok 4k til i dag. Nå venter jeg å ser om vi får en liten dupp de nærmeste dagene.
God helg!
Blir Øl i London denne helga
labert volum på morgenen nå ja
Yes. Når var det dette Pareto møtet skulle komme? Mandag eller Tirsdag neste uke?
5 Mars, kan jo muligens bli interessant
Labert ja. Regner med det blir stirrelek noen timer nå, så kanskje skjer noe senere på dagen.
Er dette fremdeles ingen dump?
Aksjen er ikke ned 10% engang fra ultimate topp, 16,10. Og volumet er lavt… nope, sorry, still not dump.
Jeg lurer på om dette er vendepunktet nå. Sitter og tripper med kjøp av 10 000 aksjer. Kanskje jeg er dum, men jeg ser på dette som en billig inngang?
Men jeg er ferskere enn dere da.