Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Er jo ikke det jeg sier, ingen som kjøpte Arma2 og ventet på at det skulle dukke opp en zombie survival mod.

De kjøpte spillet som fan ETTER at moden plutselig dukket opp.

Men spillprodusenten må jo legge til rette for at det er enklest mulig å lage såntnoe. Jeg tenker ikke nødvendigvis på en battle royale mod, kan jo tenkes en mengde andre ting i den enginen og spillverdenen.

7 Likes

Tror det är på tiden för kursen att klättra upp som CE på GTS gör :wink: kan inte vara bara manipulerat hela tiden…

Så vi ligger nær bunnen i en kortsiktig bratt opptrend (ref. @h3nk1 i TA-tråden), og CE selger som varmt hvetebrød. Og deluxe-versjonen som er “fullpriset” ligger på topp 10 GTS.

Blir det ned imorgen selger jeg alt annet og går all in :wink:

ASP:

6 Likes

Jeg bommet med 200.000 solgte på AoC, selger de 200k på en publishertittel er de minst break even :slight_smile:

1 Like

Med mindre du forventer en torpedo på døra di i morgen som skal ha pengene du har investert i Funcom, så spiller det liten rolle om kursen hopper litt opp og ned? Kjøp litt på dipper ned og det motsatte på vei opp :+1:

1 Like


Oh well🤑

11 Likes

ASP:
giphy%20(1)

Funcom:

1 Like

ASP:

4 Likes

Har dere ikke harselert nok om det der nå?
Blir veldig fjortisaktig dette forumet når dere holder på sånn.

11 Likes

Greit pappa.

Nok masing om ASP sin kursmanipulasjon inntil videre.

2 Likes

Enig, nok AsP mas, la oss holde oss ontopic

3 Likes

Løs nå litt på slipset da gutter! Ikke ta alt for seriøst. Om 100år er alt dette glemt. Sikkert ikke lett å være Atle heller -nå for tiden … med mindre freefloat og episke GTS plasseringer … Har man først tråkket en aksje ned i driten i åresvis, så bør man tåle å få litt av æren for det og!

14 Likes

Nesten litt komisk hvor lite prat det er her i dag. Kursutviklingen i dag er jo ikke akkurat hot heller. Jeg tenker at CE nå selger så bra at Funcom nå putte litt flere ressurser på CE, så er spørsmålet: hva skal de lage?

2 Likes

Tipper de plukker opp igjen sorcery og/eller mounts. Vi vet jo allerede at det kommer flere dungeons og monstre å kveste.

Nye biomes er (trolig) for tidkrevende, samt at det vil splitte spillerbasen.

1 Like

Det hadde vært interessant hvis de tok det kartet de har nå og lagde en mer kompakt versjon av det som er bedre egnet for PvP. Eller lagde muligheten for randomgenererte kart.

2 Likes

Dét håper jeg vitterlig de ser nærmere på (hvis ikke de allerede er i gang).

Ska jag va ärlig så trodde jag inte att CE hade potential på topp 10 GTS. Listplaceringarna genom helgen har i alla fall övertygat mig att CE har mycket kvar att ge. Personligen tror jag att sorcery & mounts är komponenterna som kan lyfta spelet till helt nya höjder

1 Like

Man skulle jo tro det å selge mest spill i verden var kursdrivende, men nå er vi en gang på OSE :wink:

4 Likes

Det er 3 ideer jeg har for CE:

  1. Ødleggbar NPC baser, slik at eg kan kjøre på med siege kriging og teame opp med andre klaner for å knuse store baser. Løsningsforslag har eg tatt med funcom. Kanskje de nå har tid til å se på en slik løsning :crossed_swords: https://forums.funcom.com/t/destroyable-npc-bases/44563

  2. PvP kriging på ett minifisert del av eksisterende map. Logg inn, 2 lag, 2 borger, gear up og fight. Her kan man gjøre mye annet kult også :shield:

  3. Mulighet til å flytte egne karakterer mellom offisielle servere, slik at man kan flykte fra servere der folk er bare skaper dårlig stemning :business_suit_levitating:

De to første ideene tror eg kan få mange pvp casual spillere tilbake. Slik spillet er nå så må man være mer aktiv en det en småbarnspappa har tid til :sweat_smile:

5 Likes