Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Problemet med dette punktet er at også folk som skaper dårlig stemning kan flytte seg fra server til server like fort og skape enda mer dårlig stemning flere steder.

3 Likes

Det er priset inn at et 2 år gammelt spill selger svært bra :blush:

Personlig hadde jeg ønsket meg en litt mer stripet versjon av CE. Ta vekk en god del mat og war paint osv. Få mer pvp fokus og kanskje litt mindre map. Føler hvergang e spilte CE ble jeg løpende i timesvis rundt mapet for og leite etter folk og svinge sverde mot.

2 Likes

Har de ikke tidligere slitt veldig med å få mounts inn i spillet? Antar det koster for mye/blir for ressurskrevende om dette er tilfellet.

1 Like

Ekstra dungoens, mounts og sorcery er mer pve features og vil ikke få meg tilbake som spiller. Tror dette vil hjelpe mer på å holde på eksisterende spillere enn å lokke nye. Vi trenger nye spillere :wink::money_mouth_face:

Akkurat det kan man fikse med en løsning der du f.eks. ikke kan bytte oftere enn 2 ganger i halvåret f.eks. Da kan f.eks. guildet splitte opp og finne en server de liker, og så bytter alle til den og er låst til den serveren i et halvår.

1 Like

Glemte å nevne at man skal ta betalt for ett flytt :money_with_wings: Og kjøre gratis flytt kampanjer.

Ble vi ikke enige om å ikke snakke om ASP?

Morro med gode listeplasseringer en periode, men tror nok ikke det er noe kursdrivende (det ser vi jo at det ikke er). Det er vel mest vi her inne som følger steam listene time for time og vi handler vel heller på andre premisser?

De som ikke er her, får se noe av det i en fin Q1 rapport. Så kan de kjøpe da, og vi selge😂. Så kommer CU. Rinse and repeat.

For min del tror jeg at 2020 blir året å holde på aksjene. Håper jeg iallefall🙂.

2 Likes

Ser absolutt ikke noe grunn til at de skal bruke ressurser for å kunne flytte karakterer mellom servere. Det er nå en grunn til at man ikke kan dette fra før, på de aller fleste survivalspilla. Jeg tror det bare blir surr og er helt unødvendig. Burde heller bruke tid på faktisk content som virker tiltrekkende for nye spillere, enten det er PVE, PVP eller en blanding.

1 Like

De kan ju börja med att få ut de 4 dungeons som de pratat om innan :stuck_out_tongue:

2 Likes

Lyssnade på pareto seminariet nu.

När Rui pratade om CE så sa han att ha en EA launch och en full launch var en modell som funkade väldigt bra för dom. Hur stor chans tror ni att man göra detsamma på co-op shootern? Jag tror den bör vara mindre då de ska ha en premium modell, men ändå spännande att tänka på att man kan få 2 riktigt bra pulser.

1 Like

Tok 4K til 15,99 klarer vi å bryte igjennom 16?

3 Likes

Tok likså-godt 4385 til på 15,99. Vi selger jo CE som bare det.

12 Likes

Vel, så lenge O’mektige trader er inne i aksjen så kan du anse det som pensjonssparing. Aksjen går ikke så lenge han får holde på som han gjør.

1 Like

Han blir snart fri førr aksjer😉

Og 50 000 friere skal han bli når 20 Mars kommer.

3 Likes

Vi får info om et brand new game på GDC neste uke:

14 Likes

Rock pocket da? Eller?