Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Er kanskje RocketPocket spillet?
Er vel passe tid frem til launch der nå.

Nice! Da er det bare å glede seg :slight_smile:

Lär vara rock pocket ja :smiley:

1 Like

Personlig håper jeg på co-op shooter reveal, men er vel fort RPG.

2 Likes

Setter penga på coop selv. Rock pocket er for lite til å hype nå.

1 Like

GDC är för litet för att hypea Co-op shootern. Bör vara Reveal på E3 där. GDC är ju bara för press och game developers

1 Like

På Torsdag ??

19-21 mars

+embargo så går det säkert ett par dagar till. Alternativt så kan vi hoppas på att den spanska spelsidan som läckte CU-videon nyligen bokar ett avtal… :wink:

Siden det er GDC som er mer ett bransjetreff, så er min teori at det er petroglyph + rock pocket games, og at Funcom skal bruke konferansen til å prøve å skryte av hvor fantastiske de er som publisher som også forstår utviklere, og skal forsøke å kapre noen nye publishingprosjekter også.

4 Likes

image

9 Likes

så reveal av nya spelet bakom behind doors. Då visas säkert trailern när embargot släpps

3 Likes

Vild gissning; skulle gissa att trailern till det oannonserade spelet är frukterna av det här arbetet:

:wink:

6 Likes

Vil faktisk tro det ikke er snakk om RPG-reveal. Funcom har vært sagt ganske klart at vi ikke får noe info før nærme launch der… Mao. co-op eller nytt publishingprosjekt.

1 Like

Det var vel Conan Unconquered?

1 Like

Intervjuerna, ja. Inte öken-vandring/filmning. Om ”fruits of their labor” bara innehåller mugshots av petro-gubbarna så blir jag lättare besviken :smile:. Men för all del, möjligt du har rätt! Bara en gissning som sagt

Jo, de kan ha filmet annet samtidig som de var der, men de kunne ikke publisere mugshots av Petroglyph i tweeten heller. Spoilers vet du. Jeg tror det var CU-filmen.

De hadde med seg en community manager fra et esport-team som fokuserer på multiplayer shooters på i alle fall én av ørkenekskursjonene - noe jeg poengterte for litt tid tilbake i CU-tråden. Uten at det behøver å bety noe, så skal vi ikke utelukke at det også ble filmet ifbm. et annet prosjekt.

3 Likes

Möjligt du har rätt, vi får svaret snart nog ändå :slight_smile:

Det gir faktisk mening at de prater om coop shooter. Spillet begynner å bli ferdig og det har et stort budsjett.

1 Like

Ja, kan hende de ønsker en lengre tilnærming til PR for co-op. Jeg tipper reveal av dét eller nytt publishingprosjekt som slippes i 2019.

1 Like