Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Enig, jeg tror ikke det er reveal av haloween spill.

Men 80/20 på coop/nytt publishing.

1 Like

Ørken = Arrakis?

Kan det dog være de kjører nytt DUNE reveal?

De var i vegas å filmet, vi vet de filma petro gutta for den filmen har vi sett).

Koster ikke mange kaloriene å lage litt film om Dune :wink:

1 Like

Oil Simulator 2020 reveal kanske?

1 Like

Men filmingen foregikk vel lenge før de hadde fått avtalen om Dune? Avtalen kom jo bare dagen før eller få dager før rapporten?

Yep, avtalen kom uken før rapporten/samme uken som rapporten. Men de har jobbet med den i lang tid.

Og vi vet a Petroglyph har vært veldig involvert i prosessen. så mulig de tok en snarvei? filma på forhånd sånn just in case.

Kan hende. Kjipt vi må vente så lenge på embargo :frowning:

1 Like

Tror man ska utgå från Rock pocket spelet och sedan bli positivt överraskad om de är ytterligare ett projekt eller ett annat :slight_smile:

2 Likes

Stod det noe om når embargo gikk ut?

Vedder 100kr på at det ikke er rock pocket. De skriver jo nytt spill.

2 Likes

Jeg gjetter på halloween-spillet. Det er et lite spill og trenger nok litt ektra hjelp av CU for å få max oppmerksomhet. Coop shooter er et stort prosjekt og trenger ikke slik drahjelp. Så jeg tipper et nytt halloween spill i the secret world universet. Og det nye spillet bør heller ikke ta for mye oppmerksomhet bort fra CU, så det tyder også på et mindre spill.

5 Likes

Er det noen som handler BULL-FUNCO-X2-ND.
Det er over 3% spread som gjør den litt dyr. Det betyr vel at kursen må gå over 1.5% for å gå i 0?

Om spread er 3% må kursen gå 3% + kurtasje + det du taper på volatilitet om du sitter over flere dager.

Edit: Kursen på sertifikatet… ser nå du nok mente underliggende aktiva. Da stemmer jo 1.5% i beste fall. Dette følger jo ikke helt slavisk. Eks spread øker gjerne ved større kursbevegelser.

1 Like

Etter en pust i bakken så fortsetter vi videre opp idag - blir spennende å se hvilket nytt spill og release dato på CU

10 Likes

16!!!

Vi bor i et RALLY🚀

Hei! Er det noken som har laga ei liste over hendingar framover? Tenker på både ubekrefta (ca. dato/mnd) og bekrefta tidspunkt.

Bli insider så får du se det. Det ligger på forsiden.

image

1 Like

Er man insider så har man en triggerkalender som viser dette for aksjene man følger.

Men i nær framtid så er følgende datoer interessante:

    1. mars til 21. mars: Game Developer Conference, Funcom viser Conan Unconquered + ukjent spill blir annonsert med trailer for pressen.
    1. mars til 27. mars: Antatt at nyheter fra eventen slippes, og vi får vite hva pressen syntes om spillet + hva det nye spillet er. Spekulativt håper jeg å få bekreftet lanseringsdag + prising conan unconquered samt når man kan begynne å forhåndsbestille (en betalt betademo som for Mutant Year Zero er mulig).
    1. April: Årsrapport 2018.
  • Q2 2019 (min gjetning: første halvdel av mai) skal Conan Unconquered lanseres.
    1. Mai: Q1 2019 Rapport.

Det er nok det viktigste før sommeren med mindre Funcom skal på E3. Så på høsten får man anta at Funcom skal på Gamescom for å vise fram skrekkspillet som lanseres til Halloween, man har også selvsagt finansielle rapporter, og det er logisk at de letter på sløret angående coop shooter som skal lanseres i 2020.

15 Likes

Velkommen til forumet.
Har også en liste på funcom sine hjemmesider hvor de lister opp noen eventer :

1 Like