Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Er man langsiktig i Funcom så bør man også forstå at 2019 sannsynligvis blir ett dårligere år økonomisk enn 2018 og at payoff kommer i 2020. Ergo, alt som foregår nå er støy.

Positiviteten kom fra de som trader mønsteret hans. Jeg skulle gjerne sett han forlate aksjen men enn så lenge så trader jeg på samme måte med traderpotten min på typ 25 prosent av maks inneha. Det har gitt meg ca 25k I uka i profitt denne måneden.

2 Likes

2019 blir bedre enn 2018. Mark my words :heart_eyes:

1 Like

Vel, estimater er forskjellige og ingen har fasiten enda. Men RedEye analysen som vel er det mest nøytrale vi finner inntil vi faktisk får fasit tilsier det. Så kan vi selvsagt ha egne estimater på hvordan året blir økonomisk, men det er vanskelig å bedømme om de er bedre enn analysen.

Men selv om 2019 blir bedre enn 2018, så vil fortsatt 2020 være enda bedre. Så er man langsiktig er fortsatt payoff i 2020.

1 Like

Vi har pengemaskinen CE, MYZ lanseres på switch og utvides, CU, og nå Rock Pocket games spillet til Halloween. Jeg estimerer iallefall med at 2019 denger 2018

2 Likes

Basert på ca hvor mange solgte eksemplarer av conan exiles, myz, conan unconquered, og moons of madness i 2019 ?

Min sedvanlige hunch :smirk:
Jeg er ingen tallknuser men jeg treffer godt okkesom

2 Likes

Da kommer vel mye av negativiteten fra de som trader mønsteret hans også. Eller?

1 Like

Hva er neste nyhet etter cu gdc nyhetene? Hva har vi å se fremover til?

Nei, det er de som går i fella som f.eks Slappenfjert i fjor bl.a

Så traderne påvirker kursen og skaper positivitet når de kjøper og greier å selge aksjene sine helt uten å påvirke markedet?

Ja, skjer ofte det. Gjerne i forbindelse med rally og mindre rally

Tydeligt at robotten står på ned og akkumler igen

1 Like

Gikk en post på 20k så planen fungerer

1 Like

Utfordringen er at de aller fleste her inne trader, med “10%” av beholdningen, realiteten er noe ganske annet,det er jeg sikker på. Det handler også om å være smartest ifht inn og utganger. Dette tjener noen få på.

4 Likes

Har nok også litt å si om man skriver at man er helt inne eller helt ute. Ofte kan det kanskje lønne seg å skrive det motsatte av hva man faktisk gjør? Hvis noen baserer sine valg på om folk er fullastet eller ikke, så ser man kanskje sitt snitt til å skremme de med minus på konto. :wink:

du nevnte jo for noen dager siden at du kjøpte litt på disse nivåene :smile:

Sannhet = dobbeltbløff eller bare bløff? La konspirasjonsteoriene begynne…

3 Likes

Ikke en kjeft som hørte på meg når jeg solgte på 16 og sa at man ikke burde være den som solgte til meg billigere. Fikk kjøpt tilbake på 12-13. Gjelder desember /januar.

6 Likes

Spent på hvor langt vi skal ned denne gangen…

Jeg tipper i det området jeg gevinstsikret, så 14 - 17. Tror mye avhenger av pressen CU får denne uka. Funcom har noen planer for nye DLC-er for CE, lurer på hva de finner på nå. De hintet til at de ikke bare kan kjøre på med mer stash.

1 Like